29.06.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Specjal zachęca do odwiedzania Północy Polski
Specjal w nowej kampanii „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ” zaprasza Polaków do odwiedzenia swojego regionu. Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR. Realizowana jest przez agencje: VMLY&R, Roots i Starcom.
09.06.20, 18:41
| reklama & PR » informacje
SPECJAL uruchamia kampanię SPECJALna pomoc naszym
100 tys. zł dla sportowców z Północy przeznaczyła marka SPECJAL i zasiliła zbiórki pięciu klubów sportowych zorganizowane na portalu zrzutka.pl. Uruchomiła też kampanię „SPECJALna pomoc naszym”, w której zachęca do wsparcia akcji i dołożenia się do zrzutek.
05.07.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Moje miejsce zawsze z Legia. Ruszyła loteria marki Królewskie
Ruszyła kolejna odsłona loterii promocyjnej piwa Królewskie, która związana jest z klubem Legia Warszawa. Do wygrania jest piwo lub koszulki w barwach Legii z nazwą własnej dzielnicy lub miejscowości. Promocję wspiera kampania pod hasłem „Moje miejsce zawsze z Legią”.
07.06.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Ronaldinho ląduje na Planece Warka w spocie Warki
Ronaldinho w tym roku jest twarzą kampanii piwa Warka, a od 7 czerwca br. spot z jego udziałem emitowany jest w telewizji. 
21.04.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Odkrywaj Warszawę dzielnicami. Królewskie
Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało z nową odsłoną kampanii „Odkrywaj Warszawę dzielnicami”.
02.04.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Ronaldinho twarzą kampanii piwa Warka
Marka Warka nawiązała współpracę z piłkarzem Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
11.02.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Królewskie z kampanią dedykowaną warszawskim dzielnicom
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Warszawskie piwo otwiera sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom. 
21.01.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Wszyscy Murem za Asseco Resovią. Kampania marki Leżajsk
Wystartowała akcja marki Leżajsk „Wszyscy Murem za Asseco Resovią”. Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii.
07.06.18, 13:15
| reklama & PR » informacje
Jeże po raz kolejny w reklamie Dzikiego Sadu
Marka Dziki Sad rozpoczęła promowanie nowego smaku – Czereśnia. W nowym spocie po raz kolejny pojawiają się jeże.
07.05.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Planeta Warka z Adamem Nawałką powracają w spocie TV
Od 1 maja br. na ekranach TV emitowany jest nowy spot reklamowy marki z udziałem trenera Adama Nawałki.
11.04.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Imprezowa Wena + 1000 PLN-A. Loteria promocyjna marki Desperados
Trzeci rok z rzędu Desperados organizuje loterię promocyjną. Tegoroczna aktywacja „Imprezowa Wena + 1000 PLN-A” nie jest zwykłą loterią. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, Desperados stworzył innowacyjny mechanizm loterii, jakiej jeszcze na polskim rynku nie było. 
03.04.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Warka biało-czerwoni. 6 mln nagród w loterii
W trwającej od kwietnia br. loterii „Warka biało-czerwoni” marka rozda kibicom 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln piw. Promocja potrwa do 31 lipca br.
28.03.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Desperados w spocie TV towarzyszy młodym osobom od zmierzchu do świtu
Desperados rozpoczął nową kampanię marki. „Dziś nie powstrzyma nas nic” ma wspierać młodych w uwalnianiu ich spontaniczności. 
25.03.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Odkrywanie Warszawy w mobilnej aktywacji marki Królewskie
Królewskie startuje z aktywacją, umożliwiającą odkrywanie Warszawy dzięki grze mobilnej „Dzielnicowe Akcje”. Na jej uczestników czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.
21.03.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Co krata Specjal lub wypłata. Loteria piwa Specjal
Ruszyła akcja marki Specjal. Loteria kapslowa „Co krata Specjal lub wypłata” będzie wspierana w digitalu i social mediach. 
14.03.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
ROOTS obsłuży PR marek Królewskie, Specjal i Warka
Agencja ROOTS wygrała trwające od grudnia 2017 r. postępowania przetargowe Grupy Żywiec na obsługę PR trzech marek z portfolio producenta. 
12.03.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
ROOTS odpowiada za komunikację Gali Płyty Rocku Antyradia
22 marca br. po raz 12. Antyradio nagrodzi polskich i zagranicznych artystów rządzących rockową sceną. Agencja ROOTS realizuje strategię komunikacji wydarzenia,
15.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Lokalne symbole Warszawy na opakowaniach marki Królewskie
Marka Królewskie wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Kolekcja będzie promowana m.in. na billboardach.
13.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
Jerzy Dudek w kampanii Heinekena
W najnowszym spocie marki Heineken pojawił się Jerzy Dudek. Kampania ma nawiązywać do meczów Ligi Mistrzów, podczas których kibice mogą poczuć emocje porównywalne do wielkich kinowych produkcji.
09.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
ROOTS dla National Disco Champs 2018
Agencja ROOTS została partnerem National Disco Champs 2018 . Będzie odpowiedziałna m.in. za pozyskanie partnerów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy