10.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Zakłady lepsze od innych. Michał Pol w spotach marki Betclic
Betclic, firma bukmacherska działająca na polskim rynku, ruszyła z kampanią wizerunkowo-produktową pod hasłem „Zakłady lepsze od innych”. W przygotowanych przez markę spotach reklamowych występuje dziennikarz sportowy, Michał Pol.
07.04.23, 18:02
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka z nową identyfikacją wizualną i graficzną
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) zyska odświeżoną identyfikację wizualną oraz nową identyfikację muzyczną. Oprawa zadebiutuje na antenie 7 kwietnia br.
26.10.22, 07:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Nie rezygnuj z marzeń. OLX promuje kategorię Moda i Elektronika
OLX w najnowszej kampanii przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze. Serwis tym samym promuje kategorię Moda i Elektronika.
03.10.22, 16:30
| telewizja / VOD » seriale
Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu To nie ze mną
Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszyła z kampanią promocyjną, swojej pierwszej oryginalnej produkcji Premiera serialu „To nie ze mną” odbędzie się 16 października br. w Stopklatce.
07.09.22, 18:18
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy dla Ciebie. E.ON Polska opowiada o wysokim poziomie jakości obsługi klienta
Ruszyła kampania E.ON, która ma opowiadać o wysokim poziomie jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał ma uświadamiać z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.
23.08.22, 18:37
| reklama & PR » informacje
Misje do ogarnięcia. Kampania marki Betclic
Betclic, legalny bukmacher, ruszył z nową kampanią wizerunkowo-produktową pod hasłem „Misje do ogarnięcia”. W kampanii firma promuje nowy produkt marki – Misje.
22.02.22, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w 180heartbeats + JUNG v MATT. Michał Sęk szefem kreacji i designu
Dotychczasowy lider zespołu kreatywnego Mikołaj Sadowski odchodzi z agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, by rozwijać karierę reżyserską. Agencja stawia na wzmocnienie talentów kreatywnych: powołuje na stanowisko szefa kreacji i designu Michała Sęka oraz zwiększa kompetencje dyrektorów kreatywnych Tomasza Bujoka i Pablo Dominguez Agregana.
07.02.22, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Artur Leśniak nowym Marketing Managerem RocketJobs.pl
RocketJobs.pl ma nowego Marketing Managera. Działaniami reklamowymi pokieruje Artur Leśniak znany, m.in. z agencji 180heartbeats. 
16.11.21, 17:16
| reklama & PR » ludzie
Michał Kaliściak i Sylwia Rytel liderami social media 180heartbeats + JUNG v MATT
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje social media zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów - Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Każmierczak po 1,5 roku pracy w agencji odchodzi by rozwijać własny projekt.
05.06.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aktywiści optymizmu. Kampania muralowa marki Zalando
Zalando, platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z lokalną kampanią muralową “Aktywiści optymizmu”, w której przypomina, jak w prosty sposób można ponownie stworzyć atmosferę przyjaźni i serdeczności, nadwyrężoną przez pandemię Covid-19. Projekt powstał w ramach kontynuacji globalnej kampanii marki zatytułowanej “Activists of Optimism”.
09.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
180heartbeats + JUNG v MATT obsłuży markę Red Bull MOBILE
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE, należącej do Red Bull, producenta napojów energetycznych i organizatora imprez sportowych i kulturalnych.
22.02.21, 20:16
| reklama & PR » informacje
Morele z nowym logo i platformą komunikacji
Morele po 20 latach zmienia logo i uruchamia nową platformę komunikacji pod zmienionym claimem marki: „Zakupy online to pestka”. Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji, która ma podkreślać wygodę zakupów w serwisie e-commerce, została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.
21.02.21, 16:57
| reklama & PR » ludzie
Backup Events i 180heartbeats + JUNG v MATT połączyły kompetencje
Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencje łączą kompetencje by rozwijać ofertę eventów typu “end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.
15.01.21, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + JUNG v MATT
Pablo Dominguez Agregan wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem, m.in. w USA i Holandii - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.
10.11.20, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Bartek Walczuk odchodzi z 180heartbeats + JUNG v MATT
Bartek Walczuk, jeden z czterech dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + JUNG v MATT, kończy pracę w agencji. Rekrutując następcę, 180heartbeats chce rozwijać portfolio nagradzanych pomysłów i zatrudnić kreatywne talenty. 
15.10.20, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w 180heartbeats + JUNG v MATT
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji 180heartbeats +JUNG v MATT, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji. 
06.09.20, 13:00
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Kino to emocje. Przedstawiciele branży kinowej wspólnie zachęcają #ChodźDoKina
Rozpoczęła się ogólnopolska kampanię społeczną „Kino to emocje”. W ramach projektu, który ma zachęcić do powrotu do kin, pojawią się spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, w których aktorzy przypomną o wyjątkowej roli kina. 
28.08.20, 14:19
| internet » informacje
180heartbeats + JUNG V MATT z cyfrową transformacją dla marki Reka
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT we współpracy z JvM Tech w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację Reka. Marka działa w obszarze branży turystycznej.
05.08.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerzyła współpracę z firmą CD PROJEKT RED. 
20.07.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
innogy Polska wybiera 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi
innogy Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy i wybrała do współpracy agencje: 180heartbeats + JUNG v MATT i Saatchi & Saatchi (należącą do Publicis Groupe Polska). Agencje zajmą się obsługą kreatywną.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.