| reklama & PR » informacje
Zenith: inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 r. – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6 proc. - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3 proc., co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1 proc.
11.10.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Zenith dalej będzie obsługiwać Kompanię Piwowarską
Kompania Piwowarska będzie kontyuowała współpracę z domem mediowym Zenith (Publicis Groupe). Kolejny raz, decyzja została podjęta bez przetargu, na bazie przedstawionej oferty i oceny dotychczasowej wpółpracy.
07.10.22, 10:49
| reklama & PR » informacje
Jesień niskich cen w OBI. Remontujesz i zyskujesz! Nowa odsłona kampanii sieci OBI
Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy „Zrobisz to z OBI”. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
26.08.22, 13:51
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania STS ma odczarować neagtywny wizerunek zakładów bukmacherskich
Rozpoczęła się kolejna kampania polskiego bukmachera - STS. Jest ona częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
02.08.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. IV edycja kampanii CSR marki Żubr
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
20.07.22, 07:00
| radio » informacje
Radio ZET nr 1 w moim samochodzie. Wakacyjna kampania Radia ZET
Rozpoczęła się telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
04.07.22, 08:00
| radio » informacje
Radio ZET nr 1 w moim samochodzie. Wakacyjna zabawa stacji
Startuje antenowa zabawa dla słuchaczy: "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie". W czasie wakacji stacja codziennie będzie rozdawać pieniądze na zakup paliwa do samochodu.
27.06.22, 20:31
| reklama & PR » informacje
Niezmarnowane poniedziałki. Electrolux z Jagną Niedzielską i Marcinem Kucem namawiają do gotowania bez marnowania
Electrolux rusza z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów.
10.06.22, 08:15
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Zenith: globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8 proc. w 2022 roku
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
09.06.22, 18:01
| reklama & PR » informacje
Wszystkie dzieciaki są RÓWNIE DOBRE. II odsłona kampanii marki Electrolux
Po raz piąty Electrolux jest brązowym sponsorem dziecięcego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.
30.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Electrolux promuje odkurzacz POWER HYGIENIC 800
Rozpoczęła się kampania promująca najnowszy odkurzacz bezprzewodowy marki Electrolux – POWER HYGIENIC 800.
24.05.22, 13:39
| reklama & PR » informacje
Król Kazimierz pojawił się na Zebraniu Zarządu Kanału Sportowego
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
18.05.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge
Ruszył Lech Free Challenge czyli nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej. W ramach aktywacji, razem z Krzysztofem Gonciarzem, marka piwa bezalkoholowego rzuca wyzwania swoim ambasadorom.
10.05.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrac gotówkę.
04.05.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Czas na przyjemność. Roczna pensja na przyjemności nagrodą w loterii marki E.Wedel
Marka E.Wedel organizuje loterię w której do wygrania są nagrody natychmiastowe oraz roczna pensja na przyjemności o wartości 60 tys. zł.
04.05.22, 12:04
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole promującej kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem
Pod hasłem „Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów”, Credit Agricole ruszył z dużą kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
17.04.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free 0,0% Active Hydrate bohaterem kampanii w ramach Lechendy mogą wszystko
Lech Free 0,0% Active Hydrate ruszył z emisją spotu reklamowym. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.
06.04.22, 16:10
| reklama & PR » informacje
You can but you don't have to. Hardmade wprowadza nowe smaki na rynek
Hardmade - marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem „Możesz wszystko, ale nie musisz nic”. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. 
25.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym
Lech Free (Kompania Piwowarska) rozszerza kategorię piw bezalkoholowych o Lecha Free Active. To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Wejściu na rynek towarzyszą szeroko zakrojone działania marketingowe.
09.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zenit: wzrost wydatków na reklamę produktów OTC w 2022 r. na poziomie 8 proc.
Jak prognozuje Zenith, do 2023 r. globalne wydatki na reklamę OTC będą o 36 proc. wyższe niż w 2019 r. Udział reklamy cyfrowej wzrośnie z 46 proc. budżetu OTC w 2021 r. do 49 proc. w 2023 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.