23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
16.04.24, 10:17
| reklama & PR » informacje
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
12.03.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza dalej z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie już piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
04.10.23, 11:15
| reklama & PR » informacje
Rusza III edycja loterii Espress. W puli nagród osiem skuterów Junak Vintage 50
Marka Lavazza w IV kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku br. rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.
31.07.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Lavazza rusza z nową loterią. Do wygrania bilety na finały NITTO ATP w Turynie
Lavazza, włoska marka kawy, rozpoczęła ogólnopolską loterię, która ma koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie.
09.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę.
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
10.10.22, 12:04
| reklama & PR » informacje
Ruszaj szlakiem espresso. Tematyczna wycieczka do Włoch główną nagrodą w loterii Lavazza
Marka Lavazza w IV kwartale br. promuje linię Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji marka organizuje loterię, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz wsparcie in-store.
18.07.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa w nowej loterii kawy
Marka Lavazza ruszyła z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.
02.06.22, 13:09
| reklama & PR » informacje
Lavazza przedłuża współpracę z turniejem Roland-Garros
Lavazza, firma rynku kawowego oraz oficjalny partner French Open przedłużyła współpracę z francuskim turniejem Roland-Garros do 2025 r.
26.05.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wycieczka do Paryża główną nagrodą w loterii marki Lavazza
Lavazza, włoska marka kawy, ruszyła z ogólnopolską loterią, która będzie koncentrować swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
30.01.22, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Do końca świata i o jeden dzień dłużej - Lavazza po raz kolejny wspiera WOŚP
Włoska firma kawowa Lavazza kontynuuje nawiązaną w 2021 roku współpracę z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lavazza zaplanowała szereg aktywności mających na celu wsparcie 30. Finału WOŚP.
15.10.21, 12:03
| reklama & PR » informacje
Jesienne aktywacje konsumenckie marki Lavazza
Marka Lavazza w III kwartale br. prowadzi szereg aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne. Za organizację i kompleksową obsługę wszystkich aktywacji odpowiedzialna jest agencja NAV agency.
25.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza Qualita Rossa z kampanią skierowaną do millenialsów
Ruszyła kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka chce przekonać, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
20.01.21, 10:14
| reklama & PR » informacje
NAV agency obsłuży markę Lavazza w BTL
NAV agency będzie odpowiadać za kompleksową obsługę BTL marki Lavazza – włoskiej firmy kawowej.
17.06.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Good Morning Humanity. Uniwersalne przesłanie w kampanii marki Lavazza
Lavazza rozpoczeła kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity", propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator".
15.05.20, 17:25
| reklama & PR » informacje
Lavazza prowadzi kampanię influencerską
Agencja Cut The Mustard prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą Lavazza Qualità Oro. Działania oparte są na współpracę z influencerami i mikroinfluencerami.
24.02.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard promuję markę Lavazza w social media
W wyniku wygranego przetargu, agencja Cut The Mustard od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy Lavazza w mediach społecznościowych.
06.11.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Jannik Sinner i Alex De Minaur ambasadorami marki Lavazza
Marka Lavazza, która jest partnerem od czterech turniejów Wielkiego Szlema, wspiera także wschodzące gwiazdy światowego tenisa, sponsorując Finały rozgrywek Next Gen ATP 2019. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.