Zalando inwestuje w Highsnobiety
Zalando pozyskało pakiet większościowy w Highsnobiety, globalnej marce mediowej z zakresu mody i lifestylu.
| internet » e-commerce
Centra handlowe w obliczu rosnącego zainteresowania usługą e-commerce stoją przed dużym wyzwaniem
W opinii ekspertów firmy badawczej GfK, centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów, w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to, m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia oferty i koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów. 
20.06.22, 17:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com debiutuje na rynku słoweńskim
Answear.com, e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna działalność w Słowenii.
05.11.21, 22:30
| internet » e-commerce
Grupa Żabka i Lite e-Commerce testują aplikację Jush
Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i zaprezentowała nową aplikację Jush. Ruszył pilotaż usługi dostawy produktów do domu – Żabka Jush. 
14.05.20, 13:04
Internet miejscem ogromnych możliwości
Zakupy, przelewy bankowe, planowanie podróży, dostęp do wiadomości na całym świecie czy kontakty ze znajomymi zarówno w kraju jak i na świecie to i wiele innych dobrodziejstw dostarcza nam Internet, który sprawił, że dzielące nas różnice czasowe czy odległość nie stanowią już dla nas problemu.
30.01.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Subko&co obsługuje pierwszy w Europie e-sklep Pierre Fabre w dziedzinie digital marketingu
Agencja Subko&co będzie odpowiedzialna za obsługę pierwszego sklepu e-commerce koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Europie w dziedzinie digital marketingu.
23.12.18, 12:00
| internet » e-commerce
Selectivv: czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
Firma Selectivv na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. Zbadano również klientów wybranych galerii pod kątem tego z jakich aplikacji zakupowych korzystają.
26.09.18, 10:00
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Agora inwestuje w czeską spółkę ROI HUNTER
Agora zainwestuje 4,4 mln EUR w czeską spółkę ROI Hunter, dostawcę platformy marketingowej umożliwiającej firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka dzięki zaawansowanym narzędziom do kreacji kampanii i analizy danych. 
07.08.18, 09:00
| internet » e-commerce
Gemius: ile i w jaki sposób Polacy płacą za e-zakupy?
Z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że na zakupy online Polacy wydają więcej pieniędzy niż w zeszłym roku. Natomiast jeśli chodzi o ulubioną formę płatności e-konsumentów, to wygrywają serwisy z szybkimi przelewami.
01.03.18, 11:10
| internet » e-commerce
Westwing Home & Living uruchomił sklep internetowy
Westwing Home & Living uruchomił w Polsce kolejny kanał sprzedaży online – sklep internetowy WestwingNow.pl ze stałą ofertą.
21.12.17, 12:00
| internet » e-commerce
E-handel: szybkie przelewy motywują do e-zakupów
Za najbardziej atrakcyjną formę opłacania e-zakupów uznawane są szybkie przelewy przez dedykowane do tego serwisy płatności - wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”.
10.04.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: e-commerce zmniejsza wydatki mediowe
Branża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, o około 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. Lider sektora - Grupa Allegro zmniejszyła inwestycje w reklamę aż o 45 proc. w porównaniu rok do roku.
15.12.16, 23:12
| internet » wywiady
Tomasz Kasperski: Kluby zakupowe to format, który okazał się wielkim światowym sukcesem
Czym róznią sie kluby zakupowe od zwykłego e-sklepu? Jak na tle zakupów grupowych radzą sobie kluby zakupowe? Rozmowa z Tomaszem Kasperskim, założycielem i dyrektorem zarządzającym Westwing Home & Living na Europę Środkową.
15.12.16, 22:30
| internet » e-commerce
Zakupy Świąteczne 2016: Polacy coraz chętniej kupują w sieci
Polacy coraz chętniej korzystają z Internetu podczas robienia świątecznych upominków. Respondenci w badaniu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016” zadeklarowali, że 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych. 
15.12.16, 10:00
| internet » e-commerce
Aplikacje bankowe coraz popularniejsze
Dedykowane aplikacje bankowe to coraz popularniejsze rozwiązanie zapewniające konsumentom kontakt z ich bankiem. Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-Commerce. Kupuję mobilnie 2016“ – 3/4 konsumentów kupujących mobilnie korzysta z aplikacji bankowych, robi to też co drugi konsument kupujący wielokanałowo.
25.11.16, 20:00
| internet » e-commerce
Usługa click&collect w eCarrefour.pl dostępna we wszystkich hipermarketach sieci
Usługa click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl, jest już dostępna w całej Polsce. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w 86. hipermarketach Carrefour.
21.11.16, 19:00
| internet » informacje
Westwing Home & Living otworzył pierwszy sklep stacjonarny
Klub zakupowy Westwing Home & Living otworzył sklep w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Jest to pierwszy w Europie sklep stacjonarny tej marki. 
19.11.16, 16:00
| internet » badania rynku
Spicy Mobile: zakupy spożywcze ze smartfonem nie cieszą się dużym zainteresowaniem
Blisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych – wynika z danych firmy Spicy Mobile zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2 proc. 
20.10.16, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Witold Chomiczewski Pełnomocnikiem Zarządu e-Izby ds. legislacji
Od października br. Pełnomocnikiem Zarządu e-Izby ds. legislacji został mecenas Witold Chomiczewski z Kancelarii Lubasz i Wspólnicy. 
13.04.15, 10:33
| internet » informacje
Mobile Institute, Creativestyle Polska oraz EIA Polska w gronie firm członkowskich e-Izby
Do grona firm członkowskich Izba Gospodarki Elektronicznej dołączyli Mobile Institute, Creativestyle Polska oraz EIA Polska.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.