10.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem marki SuperMenu Anna Lewandowska
Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli trzy diety dla mężczyzn.
20.06.22, 14:22
| reklama & PR » informacje
Bankowość dla nastolatków. Kampania Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim
Ruszyła nowa odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców. Reklama ma zachęcać do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.
21.04.22, 10:06
| reklama & PR » informacje
Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce. Kampania marki Profi
Pod hasłem „Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” ruszyła kampania marki w ramach platformy komunikacyjnej wprowadzonej w 2021 r. Działania zaplanowano do połowy czerwca br. i będą realizowane w kanałach digitalowych.
14.11.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Marcin Dorociński w nowym spocie promującym Moje cele w aplikacji Santander mobile
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.
18.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Marcin Dorociński promuje aplikację Santander mobile
W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska aktor Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile.
01.07.20, 14:10
| reklama & PR » informacje
Rapujący Marcin Dorociński w kampanii Santander Bank Polska
Ruszyła kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego. 
13.09.19, 09:00
| radio » informacje
Druga odsłona kampanii Radia ZET w TV, kinie i sieci
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem "Co tam słychać w Radiu ZET?". W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
09.07.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Dodaj lekkości swojemu dniu. Kampania Lipton Ice Tea Green
Ruszyła kampania marki Lipton ice Tea Green pod hasłem „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama.
02.07.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
FCB Bridge2Fun będzie pracować dla Black Red White
Black Red White rozpoczyna współpracę z agencją FCB Bridge2Fun, która będzie odpowiadać za obsługę działań reklamowych marki we wszystkich kanałach ATL. Współpraca jest efektem przetargu rozstrzygniętego pod koniec czerwca br. 
22.06.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Teraz by Aviva! Rusza pierwsza kampania nowej marki ubezpieczeniowej
Na rynku pojawiła się nowa marka TERAZ by Aviva oferująca Autocasco na wybraną liczbę godzin czy dni. 18 czerwca br. rozpoczęła się kampania wprowadzająca markę na rynek. 
03.12.18, 16:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
GIF me food. Innowacyjna kampania wizerunkowa PizzaPortal.pl w języku
Platforma w Polsce do zamawiania jedzenia przez internet rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. 
14.05.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Lewandowski, Błaszczykowski i Krychowiak w nowej kampanii Grupy Lotos
Grupa LOTOS wystartowała z kolejną „piłkarską” kampanią reklamową. W nowej odsłonie kampanii uczestniczą członkowie reprezentacji Polski w piłce nożnej: Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik.
03.05.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Kuchnia dopasowana do Ciebie. Black Red White ze spotami TV
„Kuchnia dopasowana do Ciebie” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Black Red White, która wystartowała w ramach platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Marka promuje w niej szeroką ofertę kuchni na wymiar Senso Kitchens. 
13.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun będą współpracować w Digitalu i ATL
Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun 12 lutego br. podpisały umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów Digital oraz ATL.
03.01.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Polscy skoczkowie w kampanii LOTOSU
W Nowy Rok Grupa LOTOS wystartowała z kolejną częścią kampanii „NAJ nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek.
23.12.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Trzy spoty LG promują w Cinema City trzy różne produkty
W kinach sieci Cinema City, w pobliżu których znajdują się sklepy Media Markt, RTV EURO AGD i Media Expert, emitowane są trzy różne spoty marki LG Electronics.
26.03.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
20 GB dla każdego w kampanii T-Mobile
T-Mobile przygotowało ogólnopolską kampanię, która każdy chętny otrzyma w prezencie bezpłatny pakiet 20 GB danych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.