20.09.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Dieta nie do pobicia. Joanna Jędrzejczyk w kampanii Republiki Smakoszy
Pod hasłem „Dieta nie do pobicia” ruszyła nowa aktywacja dla marki cateringu dietetycznego, której twarzą została Joanna Jędrzejczyk.
21.04.22, 17:00
| biznes i technologie » wydarzenia branżowe
Republika Smakoszy. H2O Creative tworzy nową markę
Republika Smakoszy to nowy projekt agencji H20 Creative. Nowa marka wchodzi na rynek cateringów dietetycznych. Swoim zasięgiem obejmuje niemal całą Polskę.
20.01.22, 19:41
| reklama & PR » informacje
Witamy Chiński Nowy Rok! Loteria marki House of Asia
Firma DeCare powierzyła agencji H2O organizację ogólnopolskiej loterii marki House of Asia. Loteria marki przebiega pod hasłem „Witamy Chiński Nowy Rok!”. Przyjmowanie zgłoszeń ruszyło od 17 stycznia i potrwa do 7 marca 2022 r.
01.01.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nice To Fit You w noworocznej kampanii zachęca do diety roślinnej
Nice To Fit You, w najnowszej kampanii promuje swoją certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół.
19.07.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Katarzyna Bosacka twarzą kampanii marki Bakoma
Pod hasłem „Wiem, że dobrze jem” ruszyła nowa platforma komunikacyjna dla marki jogurtów Bakoma Naturalny Gęsty. Twarzą kampanii została Katarzyna Bosacka, specjalistka w zakresie żywienia i świadomego doboru produktów.
08.05.21, 21:00
| reklama & PR » informacje
Piccolo w nowej aktywacji zaprasza do muzycznej zabawy
„Wybierz nowy smak Piccolo” to aktywacja, w której Piccolo chce zaprosić swoich odbiorców do kreatywnej muzycznej zabawy. Za pomysł, realizację i komunikację oraz obsługę konkursu całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative.
21.03.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
H2O ze spotami w 3D dla Intermag
Agencja H2O wygrała przetarg na przygotowanie serii spotów reklamowych w technologii 3D dla INTERMAG, firmy działającej w sektorze biostymulacji roślin.
05.02.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative obsłuży przez dwa lata linię Naturalny Gęsty
Agencja H2O Creative po wygranym przetargu zajmie się kompleksową obsługą reklamową jednego z kluczowych produktów marki Bakoma.
29.10.20, 19:30
| reklama & PR » informacje
Ziemniak. Prawdziwy bohaterem smaku Lay’s w nowej kampanii
Trwa kampania promująca markę Lay’s pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”. Jak podkreśla firma w swojej komunikacji, do paczek Lay’s trafiają tylko najlepsze ziemniaki specjalnych odmian. Dostarczają je zaufani polscy rolnicy z ponad 70 gospodarstw. 
10.12.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Piccolo rozkręca magię. H2O Creative dla marki PICCOLO
Obsługa marki Piccolo (Ambra) jest efektem wcześniejszej owocnej współpracy marki z agencją H2O Creative w zakresie strategii, działań w social media oraz kreacji materiałów reklamowych. 
21.11.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Dobre jesienne samopoczucie zaczyna się od środka. Jesienna aktywacja H2O Creative
Rozpoczęła się najnowsza aktywacja konsumencka marki Activia (DANONE), która łączy świat FMCG z branżą home&decoration. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację on-pack oraz kampanię on-line - odpowiada agencja H2O Creative.
27.04.19, 12:39
| reklama & PR » informacje
Bitwy na Style z udziałem 14 influencerek w kampanii social media dla CCC
Do najnowszej aktywacji marki CCC w ramach akcji „Idę po więcej” zaproszono 14 lifestylowych influencerek-ambasadorek, które obok jakościowego contentu, wyróżniają się osobowością i podejściem do życia spójnym z motto marki. 
14.04.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Różne Smaki Życia z Marcinem Prokopem. Nowa kampania marki Schweppes od H2O Creative
Głównym celem tegorocznej kampanii Schweppes  jest ukazanie różnych twarzy marki z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa.
05.04.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
PwC kontynuuje międzynarodową kampanię Be a game changer
Po raz drugi H2O Creative zrealizuje kampanię employer brandingową dla firmy PwC. Kampania obejmie 30 krajów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
18.03.19, 14:32
| reklama & PR » informacje
H2O Creative przygotuje strategię dla marki House of Asia
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii pozycjonowania marki House of Asia na polskim rynku. 
11.03.19, 14:01
| reklama & PR » informacje
FIT Lovers w nowej kampani dla CCC
Z okazji pojawienia się w sprzedaży w sieci CCC marek sportowych, H2O Creative wystartowała z szeroko zasięgową aktywacją dedykowaną młodszym odbiorcom. W roli ambasadorów pojawił się duet FIT Lovers. Kampania ruszyła z początkiem marca br. 
12.02.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
#niesamowiteuczucie uratować komuś życie. Kampania Fundacji DKMS
To #niesamowiteuczucie uratować komuś życie - to myśl przewodnia kampanii społecznej Fundacji DKMS. W ramach współpracy, agencja H2O stworzyła od podstaw koncepcję nowej kampanii społecznej, a także wyprodukowała spot i wszystkie materiały dedykowane projektowi. 
23.11.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative odpowiada za relaunch whisky J.A. Baczewski
„Lwowska Szkoła Whisky” – pod takim hasłem startuje kampania whisky J.A. Baczewski przygotowana przez H2O. 
24.08.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative obsłuży globalnie CCC
Agencja H2O Creative przejęłae globalną obsługę reklamową CCC w sieci.
17.08.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
H2O przeprowadzi aktywację marki Danio
„POKONAJ MAŁEGO GŁODA I WYGRAJ” – to hasło aktywacji konsumenckiej dla marki Danio, która wystartowała z początkiem sierpnia 2018r. H2O Creative odpowiedzialna jest za stworzenie konceptu kreatywnego, hasła, opracowanie pomysłu spotu TV oraz działania digital i social. To pierwszy z projektów dla marki Danio realizowanych przez agencję.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.