11.01.23, 13:30
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Turystyczni Dziennikarze Roku 2021 wybrani. Sława Bieńczycka laureatką konkursu w kategorii audycja radiowa
Polska Organizacja Turystyczna po raz czwarty przyznała tytuły Turystycznego Dziennikarza Roku w czterech kategoriach: artykuł, audycja radiowa, fotoreportaż oraz wideo. Laureatką w kategorii audycji radiowej została dziennikarka Jedynki Polskiego Radia - Sława Bieńczycka.
25.12.22, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Marcin Płachto: Chcemy pokazać Austriakom i Szwajcarom piękną Polskę
Rozmowa z Marcinem Płachno, Dyrektorem Zagranicznego Oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu, pomysłodawcą kampanii "Poland Soul Travel".
31.08.22, 07:00
| biznes i technologie » informacje
Razem w Ostródzie. Miasto promuje swoje walory nie tylko w mediach społecznościowych
Tegoroczny sezon w Ostródzie na Mazurach przebiega pod hasłem „Razem w Ostródzie”. Miasto postawiło na turystykę kulturalną i mocną obecność w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych mediach.
29.07.22, 07:00
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Iława inspiruje. Miasto promuje się w sieci i telewizji [raport: promowanie turystyki]
Lato trwa w najlepsze. Polskie miasta próbują przyciągać polskich i zagranicznych turystów. Iława będzie obecna tego lata przede wszystkim w telewizji oraz mediach społecznościowych.
26.07.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
Pięć regionów i jeden cel - promocja kraju wśród Austriaków i Szwajcarów. Kampania “Poland Soul Travel” Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej przybliża mieszkańcom Austrii i Szwajcarii turystyczne walory Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska oraz Podlasia, wpisując się w trend turystyki w duchu slow.
29.11.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: wydatki na reklamę w branży turystycznej powrócą do popzimu sprzed pandemii w 2023 r.
Jak przewiduje Zenith, w latach 2021-2023 wydatki na reklamę w branży turystycznej będą rosły od dwóch do sześciu razy szybciej niż cały rynek reklamowy. Jednak rynek reklamy turystycznej ma powrócić do poziomu wydatków sprzed pandemii dopiero w 2023 r.
10.06.19, 08:00
| radio » badania rynku
Raport AdBranch KBR: biura podróży wydały na reklamę w radiu w 2018 r. prawie 35 mln zł
Ponad 34,6 mln zł wydały w 2018 r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów reklamowych. W całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe we wszystkich mediach prawie 241 mln zł (dane cennikowe, Kantar Media).
03.08.17, 10:00
| internet » informacje
Gemius: branża turystyczna reklamuje się z wideo online
Spośród blisko 55 mln emisji reklam wideo online firm z branży turystycznej jedna trzecia odbywała się za pośrednictwem Youtube.com. Nadawcą spotów o największym dotarciu do odbiorców było biuro podróży Rainbow.
01.08.16, 10:00
| biznes i technologie » telefonia
Najpopularniejsze serwisy turystyczne wśród użytkowników mobilnych
Zespół Spicy Mobile stworzył zestawienie najpopularniejszych serwisów turystycznych wśród użytkowników mobilnych w 2015 i 2016 roku.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.