W marcu br. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations.
Synertime, warszawska agencja PR, rozszerza trwającą od kilku lat współpracę z Budimex. Agencja od października 2021 r. jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne na rynkach niemieckim i czeskim.
Agencja PR Synertime podpisała umowę z Turecką Agencją Promocji i Rozwoju Turystyki obejmującą działania promocyjne Türkiye (Turcji) w Polsce. Na początku stycznia podpisano roczną umowę, która jest kontynuacją działań rozpoczętych w listopadzie 2021 r.
Od stycznia br., warszawska agencja PR Synertime promuje Kaszuby Północne. W ramach działań uruchomione zostały kanały na Facebooku oraz Instagramie. Agencja Synertime pracuje dla Stowarzyszenia Turystycznego „Kaszuby Północne” Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Perfetti Van Melle (producent słodyczy takich jak Mentos, Chupa Chups czy Fruittella) powierzył Synertime opiekę nad promocją PR swoich produktów i komunikacją korporacyjną.
Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.
Od października br., Agencja PR Synertime zajmie się całościową obsługą komunikacji offline i online dla marki Biologique Recherche – luksusowych francuskich kosmetyków. To kolejna firma, która dołącza do portfolio marek agencji z obszaru beauty.
Faktor i Where To Wake to nowi klienci agencji PR Synertime. Dla firmy Faktor agencja poprowadzi działania w Google AdWords, a dla Where To Wake – fanpage na Facebooku i kampanie Facebook Ads.
W agencji Synertime doszło do zmian personalnych. Do zespołu konsultantów agencji jako Senior Account Executive dołączyła Marta Bełza. Ponadto związana od 3 lat z agencją Żaneta Hiszpańska awansowała na stanowisko Account Managera.
Do szeregów agencji Synertime dołączyły dwie nowe osoby, silnie związane z mediami społecznościowymi - Klaudia Daniluk, która objęła stanowisko Social Media Executive i Katarzyna Markiewicz - nowa Account Executive. Panie będą sprawować pieczę nad projektami z obszaru FMCG, kulturalno - rozrywkowego, healthcare oraz CSR.
Agencja Synertime ponownie wygrała przetarg na działania Brand PR dla marek Lubella i Malma, należących do Grupy Maspex Wadowice. Realizację kampanii nadzoruje Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.