08.11.22, 12:12
| reklama & PR » informacje
Inspiracje Polską Szkołą Plakatu w kampanii Banku Pekao
Wystartowała kampania przygotowana przez agencję Leo Burnett na zlecenie Banku Pekao S.A., która ma otwierać nowy rozdział w komunikacji banku.
04.11.22, 11:14
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao w odświeżonej kampanii uczy jak mieć z górki
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
26.10.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Raffaello wyraża uczucia na odległość w nowej platformie komunikacyjnej
Leo Burnett ruszyło z nową platformą komunikacyjną dla marki Raffaello. Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale także na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.
11.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Subskrypcja numeru. Kampania marki Orange
Ruszyła nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex” przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa.
21.09.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
,,Bez limitu'' od Orange i Leo Burnett Warszawa
Ruszyła nowa odsłona kampanii Orange, którą przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa oraz Zespół Orange. W projekcie występują komicy: Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych widzów do skorzystania z usługi Orange "bez limitu’’.
09.09.22, 14:08
| reklama & PR » ludzie
Paweł Kurtycz w ekipie Leo Burnett Warszawa
We września br. stanowisko Senior Strategy Plannera w agencji Leo Burnett objął Paweł Kurtycz
06.09.22, 15:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Tarnik awansuje w Leo Burnett Warszawa
Agnieszka Tarnik, dotychczas pełniąca funkcję Account Supervisor Leo Burnett, awansowała na stanowisko Account Director.
05.09.22, 11:03
| reklama & PR » informacje
Mały robot Max bohaterem nowego formatu reklamowego Orange
Orange Polska wprowadza nowy format. Za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii pod hasłem „Orange dla ludzi” odpowiada Leo Burnett, który wraz z Orange Polska pracował nad stworzeniem nowego formatu.
10.08.22, 15:15
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Marka Alfa Romeo lokuje samochód w programach Roberta Makłowicza
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis).
27.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett zwycięzcą przetargu Banku Pekao
Zwycięstwem agencji Leo Burnett zakończył się ogłoszony w IV kwartale 2021 r., przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao S.A.
15.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Lodówki Samsung. Najczęściej kupowane lodówki w Polsce. Letnia kampania Samsung
Samsung ruszył z letnią odsłoną kampanii, prezentując przy tym osiem premierowych modeli lodówek Side-by-Side. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, bilboardy sponsorskie, product placement oraz social media.
14.06.22, 11:04
| reklama & PR » informacje
Żabka Polska w portfolio klientów Leo Burnett
Agencja Leo Burnett rozpoczeła swoją pierwszą kampanię dla sieci sklepów franczyzowych Żabka, której celem jest zachęcenie do korzystania z franczyzy oferowanej przez markę.
07.06.22, 11:13
| reklama & PR » ludzie
Radek Dudzic powraca do Leo Burnett Warszawa
Radek Dudzic po sześciu latach wraca do Leo Burnett i będzie pełnił funkcję Creative Group Head w zespole obsługującym Orange. Jego zadaniem będzie tworzenie nowoczesnej komunikacji i doświadczeń z marką Orange na całej ścieżce konsumenta.
01.06.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett obsłuży markę Raffaello
Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello na region CEE oraz w Polsce.
26.05.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Orange promuje pakiet 300 GB internetu
Ruszyła nowa kampania sieci Orange autorstwa agencji Leo Burnett, która promuje pakiet 300 GB internetu w planach 5G do wykorzystania w okresie wakacji.
21.04.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
31. reklama Orange z Mikołajem Cieślakiem i Robertem Górskim
Ruszyła kampania Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca wyjątkową ofertę: 31 dni za darmo oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y MMS-y, a do tego 131 gigabajtów.
06.04.22, 17:56
| reklama & PR » informacje
Daj się przenieść w inną rzeczywistość. Orange Love Mini promuje pakiet z serwisem Netflix
Ruszyła kampania Orange przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca pakiet Orange Love Mini z Netflix.
04.02.22, 20:40
| reklama & PR » informacje
Orange promuje pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi
Ruszyła nowa kampania Orange przygotowana przez agencję Leo Burnett, zachęcająca klientów do przejścia do Orange i reklamująca pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi.
27.01.22, 21:15
| reklama & PR » informacje
Zimowa odsłona kampanii Orange Polska we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa
21 stycznia br., ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę „No limit”. W zimowej odsłonie kampanii będzie można zobaczyć występujących już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego. 
13.01.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
12 nowych zespołów kreacji w Leo Burnett Warszawa
Zespół kreacji Leo Burnett Warszawa wzmocnił się w ostatnim czasie o dwanaście nowych osób.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.