| telewizja / VOD |
TVP INFO uratowane, PiS poprze ustawę ale pod pewnymi warunkami
Jak podał "Dziennik", informacyjny kanał telewizji publicznej nie zostanie zlikwidowany, co jest zasługą Sojuszu Lewicy Demokratycznej. PiS zapowiedział poparcie ustawy, ale tylko gdy warunki partii Jarosława Kaczyńskiego zostaną spełnione.
| prasa |
Piotr Niemczycki prezesem Międzynarodowego Instytutu Prasowego
Podczas posiedzenia zarządu głównego Międzynarodowego Instytutu Prasowego na kongresie w Edynburgu, Piotr Niemczycki został wybrany prezesem Instytutu Prasowego.
| radio |
vengo
| kultura |
Czy warto obejrzec film Harry Potter i Zakon Feniksa?
Film „Harry Potter i Zakon Feniksa” oglądałam z punktu widzenia osoby, która przeczytała wszystkie dostępne tomy cyklu J. K. Rowling, a zatem głównie po to, by porównać ekranizację powieści z tym, co znałam z książki. I nasunął mi się niepokojący wniosek – im więcej się dzieje na stronach powieści, tym mniej z tego zostaje w filmie. Nie przeczę, ma on swoje świetne momenty i ogólnie jako całość nie jest zły, lecz ma też swoje minusy.
| kultura |
Harry Potter i filmowe czary
“Harry Potter i Zakon Feniksa” to już piąty film o Harrym Garncarzu – czyli małym czarodzieju stworzonym przez Angielkę Joanne K. Rowling. Całkiem niezły wynik, dający się porównać do serii “Rambo” czy “Rocky”, ale jeszcze nie tak oszałamiający w porównaniu do serialu “Moda na sukces”.
| radio |
logotyp tvp3
| radio |
Sukces Radia Polonia
Audycji Redakcji Białoruskiej Radia Polonia słucha 4,4% dorosłej ludności Białorusi.
05.09.12, 19:37
| reklama & PR » informacje
Demo Effective Launching z kampanią Polski Wschodniej
10 września 2012 r. na polskim rynku pojawi się nowa kampania telewizyjna zrealizowana przez Demo Effective Launching. Na zlecenie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych agencja opracowała strategię i kreację kampanii telewizyjnej promującej makroregion o nazwie Polska Wschodnia. Na rynkach zagranicznych reklamy pojawią się 17 września.
06.04.12, 21:16
| kultura |
PLANETE+ DOC również z wrocławską edycją
PLANETE+ DOC poszerza zasięg - w tym roku po raz pierwszy odbędzie się równolegle w Warszawie i we Wrocławiu, a w ramach „weekendu z festiwalem PLANETE+ DOC” także w 22 innych miastach w Polsce.
06.04.12, 21:15
| kultura |
Grzegorz Miecugow: Trójka do potęgi
Każdy rozsądny człowiek wie, że 3 do potęgi – jakiejkolwiek – nie daje wyniku 50. Natomiast nie ulega wątpliwości, że Trójka do potęgi daje 50 lat. Pół wieku Programu III PR zostało uczczone książką Grzegorza Miecugowa.
06.04.12, 21:14
| telewizja / VOD |
Kampania reklamowa serialu Krew z krwi
1 kwietnia br. rusza wizerunkowa kampania reklamowa promująca najnowszy serial CANAL+ pt. „Krew z krwi”.
06.04.12, 21:08
| kultura |
The Prodigy gwiazdą Orange Warsaw Festival 2012
The Prodigy to kolejna gwiazda, która wystąpi na Orange Warsaw Festiwal 2012.
06.04.12, 21:07
| prasa |
Jacek Hugo-Bader: Nie jestem reportażystą, ani podróżnikiem – jestem reporterem
Wywiad z Jackiem Hugo–Baderem przeprowadzony podczas Festivalu „3 Żywioły” w Krakowie.
06.04.12, 20:58
Połowa starszych Polaków nie używa komórek
53% Polaków powyżej 59. roku życia przyznaje, że nie korzysta z telefonów komórkowych a tylko 1% z nich deklaruje posiadanie telefonu typu smartfon - tak  wynika z badania przeprowadzonego dla On Board PR przez PBS DGA.
06.04.12, 20:57
| reklama & PR |
Celebryci a marki i nazewnictwo
Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie do budowania swojej marki wizerunku celebrytów. Nazwiska znanych z mediów gwiazd, są także używane, jako element lansowania wielu różnych przedsięwzięć - pisze w swoim artykule Maria Orkwiszewska.
15.02.12, 17:38
| reklama & PR |
Telewizyjna kampania Infiniti
13. lutego 2012 r. ruszyła pierwsza polska kampania telewizyjna marki Infiniti, którą na zlecenie wyłącznego dystrybutora tych samochodów w Polsce - Polskiej Grupy Dealerów Sp. z o.o. – przygotował dom mediowy PRO Media House.
15.02.12, 17:21
| radio » informacje
Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych.
09.02.12, 18:11
| reklama & PR |
Kolejna odsłona kampanii Michałki z Wawelu
Wawel SA rozpoczął kampanię zewnętrzną Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii "Michałki z Wawelu", która rozpoczęła się w TV w styczniu br.
05.02.12, 22:45
| telewizja / VOD » informacje
Atmedia rozpoczyna sprzedaż na marzec i wprowadza cennik sponsoringów
Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Koszt dotarcia w ofercie presales wynosi 2640 zł w pasmach off-peak i 3400 zł w prime-time.
01.02.12, 17:39
| prasa |
Tydzień polityczny w mediach
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w minionym tygodniu prasa pisała na temat pięciu partii. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.