10.10.24, 21:15
| reklama & PR » informacje
Otwarcie nowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie wspierane kampanią
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
10.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy! Konkurs Vision Express
MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem „Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". 
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
17.11.22, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Group kampanie wygrywa przetarg Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Mullenlowe Group, którą tworzą dom mediowy Mediahub i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, wygrała kolejny przetarg na obsługę Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
12.12.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Provident z zimową odsłoną kampanii
Pod hasłem „Mam plan”, agencja MullenLowe Warsaw przygotowała świąteczną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident.
24.11.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw realizuje kampanię dla marki Knorr
Agencja MullenLowe Warsaw wspiera launch trzech nowych produktów z kategorii Fix marki Knorr. To już kolejna wspólna kampania marki Knorr i MullenLowe Warsaw w ramach nowej platformy komunikacji.
06.09.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
YES wybiera MediaHub
Firma YES Biżuteria powierzyła swój całościowy budżet mediowy jednej agencji, którą jest dom mediowy MediaHub.
15.07.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Group obsłuży także platformę TikTok dla Zbyszko
MullenGroup poszerza obsługę social media dla firmy Zbyszko (Zbyszko Company) o TikTok. Marka na początku rozpoczyna promocję Zbyszko 3 Cytryny. 
14.06.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub pracuje na kilku rynkach dla Netflix
Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki na których MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialne za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – ma to być wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”.
02.06.21, 15:15
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oréal Polska
Agencja MullenLowe Warsaw w wyniku wygranego przetargu, poszerza współpracę z L’Oréal Polska o działania z zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki.
11.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Group wygrywa przetarg PWC Odra
MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych ODRA S.A. (Grupa Otmuchów).
05.05.21, 18:28
| reklama & PR » informacje
Decathlon dalej z MullenLowe MediaHub
Dom mediowy MullenLowe MediaHub kontynuuje współpracę z firmą Decathlon.
03.03.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub wygrywa ponownie przetarg WSP Społem w Kielcach
Po kampanii bożonarodzeniowej MullenLowe Media Hub zrealizuje dla Majonezu Kieleckiego kolejną kampanię tym razem wielkanocną.
03.02.21, 18:24
| reklama & PR » informacje
Barbora.pl klientem Mullen Lowe MediaHub
MullenLowe MediaHub wspólnie z Inspired UM (litewskim domem mediowym) realizuje lunch internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.
23.12.20, 11:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub wygrywa przetarg Alvogen Pharma
Firma Alvogen Pharma (Grupa Zentiva) powierzyła MullenLowe MediaHub kompleksową obsługę mediową marki Persen - strategię, optymalizację, planowanie i zakup mediów.
02.12.20, 09:47
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub obsłuży markę Majonezu Kieleckiego
MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego. Zwycięski dom mediowy został wybrany na drodze konkursu ofert, by wesprzeć świąteczną kampanię marki.
17.09.20, 09:05
| reklama & PR » informacje
Wysyłam na SzybkieNadania.pl. InPost promuje wysyłanie przesyłek
Marka InPost prowadzi kampanię promującą wysyłanie przesyłek w usłudze InPost Szybkie Nadania 24/7. 
06.07.20, 12:38
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw zakomunikuje kawiarnie Cofix w Polsce
Sieć kawiarni Cofix (Cofix Group) wchodzi na europejski rynek, zaczynając od Polski. Komunikacją dla marki, po wygranym przetargu, zajmie się agencja MullenLowe Warsaw. 
08.06.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kampania Herbatek na zimno marki Herbapol
Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew w dwóch smakach: słodka truskawka z rabarbarem oraz mięta z orzeźwiającym mango.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.