Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które zostało zaplanowane na 25 października 2024 r.
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
Mullenlowe Group, którą tworzą dom mediowy Mediahub i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, wygrała kolejny przetarg na obsługę Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Agencja MullenLowe Warsaw wspiera launch trzech nowych produktów z kategorii Fix marki Knorr. To już kolejna wspólna kampania marki Knorr i MullenLowe Warsaw w ramach nowej platformy komunikacji.
Wielka Brytania, Maroko, Tunezja i Algieria to rynki na których MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialne za obsługę kampanii search i paid social dla marki Netflix – ma to być wsparcie aplikacji do medytacji „Headspace”.
Agencja MullenLowe Warsaw w wyniku wygranego przetargu, poszerza współpracę z L’Oréal Polska o działania z zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki.
MullenLowe MediaHub wspólnie z Inspired UM (litewskim domem mediowym) realizuje lunch internetowego sklepu spożywczego Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.
MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego. Zwycięski dom mediowy został wybrany na drodze konkursu ofert, by wesprzeć świąteczną kampanię marki.
Sieć kawiarni Cofix (Cofix Group) wchodzi na europejski rynek, zaczynając od Polski. Komunikacją dla marki, po wygranym przetargu, zajmie się agencja MullenLowe Warsaw.
Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew w dwóch smakach: słodka truskawka z rabarbarem oraz mięta z orzeźwiającym mango.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.