29.06.21, 17:40
| reklama & PR » informacje
Youtuberzy motoryzacyjni wzięli udział w kampanii Rankomatu
Platforma Rankomat współpracuje z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. W kampanii udział wzięli twórcy kanałów związanych z motoryzacją oraz ciekawostkami.
26.04.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Kolejny etap współpracy Ekipy z firmą Koral
Wprowadzenie lodów w rozmiarze XL, uruchomienie dodatkowej linii produkcyjnej, poszerzenie dystrybucji i przygotowanie obrandowanych ciężarówek, które ruszyły w Polskę - to działania towarzyszące drugiemu etapowi projektu tworzonego wspólnie przez Ekipę oraz firmę Koral. 
02.03.20, 14:00
| reklama & PR » informacje
Mateusz Tromba Trąbka w kampanii New Balance
New Balance rozpoczął kampanię promującą najnowsze wersje kolorystyczne modelu 997 Sport. Przy okazji premiery do współpracy zaproszony został Youtuber Mateusz Trąbka znany jako Tromba. 
18.09.19, 16:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Platformę AliExpress promują polscy youtuberzy
AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberami. Rozpoczęła się kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube.
27.02.19, 14:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Pasma z youtuberami w 4FunTV
Dwa nowe pasma z polskimi youtuberami w roli głównej - to pierwsze efekty współpracy sieci partnerskiej LifeTube z telewizją 4FunTV. Spółka 4Fun Media zapowiada kolejne działania z wykorzystaniem internetowych influencerów.
07.02.19, 12:03
| reklama & PR » wywiady
YouTuber to już od pewnego czasu zawód
Rozmowa z Lidiją Vukić, Managing Partner w TalentMedia, m.in. o profesjonalizacji youtuberów i przyszłości influencerów.
28.01.19, 11:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Treści YouTuberów także w CDA.pl. TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę
Zrzeszająca YouTuberów sieć partnerska TalentMedia oraz spółka CDA podpisały umowę, na mocy której twórcy zrzeszeni w TalentMedia będą także obecni w serwisie CDA.pl.
15.01.19, 20:00
| internet » informacje
Blowek przekroczył próg 4mln subskrypcji na YouTube
Blowek, czyli Karol Gązwa, stał się pierwszym w historii polskiego YouTube twórcą z 4 mln subskrypcji. 
30.05.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Mercedes-Benz promuje nowy model z kampanią z udziałem youtuberów
Mercedes-Benz wprowadził na rynek model umożliwiający interakcję słowną kierowcy z samochodem. Nową Klasę A z “ludzką duszą” i głosem promują youtuberzy: Paulina Mikuła “Mówiąc Inaczej”, Piotr Latała “Ziemniak” i Patryk Brzozowski “Kameralnie”. 
11.06.16, 08:00
| reklama & PR » informacje
#dajzsiebiewiecej: polscy youtuberzy wsparli fundację Mimo Wszystko
Aż 20 polskich twórców, którzy uczestniczyli w tegorocznej edycji Regat YouTuberów o Puchar Róży Wiatrów, włączyło się w charytatywną akcję #dajzsiebiewiecej.
15.03.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Daj się rozpieścić. Virgin Mobile z youtuberami
Operator, kontynuując swoją długofalową strategię nawiązującą do hasła „Daj się rozpieścić”, zaprosił do współpracy polskich vlogerów i blogerów.
08.03.16, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kampania promująca serial Strażnicy Galaktyki w Disney XD z udziałem youtuberów
W najnowszej kampanii promującej serial „Strażnicy Galaktyki” oraz kanał Disney XD wystąpią lokalni influencerzy – JDąbrowsky, Kiślu, Smav i Thorek. Premiera serialu o grupie superherosów, których zadaniem jest strzec porządku w kosmosie w poniedziałek, 14 marca br.o godzinie 18.25 w Disney XD.
14.12.15, 08:00
| reklama & PR » informacje
Świąteczna kampania Play z youtuberami
Trwa pierwszy etap kampanii przygotowanej dla Play przez artegence. W świątecznej odsłonie pojawili się: Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam sprzedawcy Play.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.