15.10.24, 19:58
| reklama & PR » informacje
Bądź pewny. My jesteśmy. Kampania digitalowa Volkswagen Group Polska
Volkswagen Group Polska ruszył z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie programu Volkswagen Certyfikowane używane. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną. Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.
30.08.23, 14:15
| reklama & PR » informacje
K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska
Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.
19.07.23, 11:32
| reklama & PR » informacje
Seat i Cupra (Grupa VW) ze wsparciem K2 Precise
Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2), aby zoptymalizować cyfrową ścieżkę klienta dla marek Seat & Cupra. Współpraca opiera się na rozwiązaniach Adobe Experience Cloud.
24.05.21, 10:03
| reklama & PR » informacje
Riverwood wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska
Agencja Riverwood wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu Das WeltAuto, należącego do koncernu Volkswagen. W ramach współpracy, agencja zajmie się opracowaniem strategii promocji marki – wraz egzekucją działań kreatywnych, sprzedażowych i aktywizacyjnych.
23.11.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lokalna kampania wizerunkowa dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza produkcja TV dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
21.10.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę. Volkswagen reklamuje wyprzedaż modeli
Trwa kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.
07.10.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę. Trwa kampania Volkswagena
Rozpoczęła się kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, która ma zachęcać do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019.
26.07.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
AFEKT obsłuży w zakresie BTL markę Volkswagen
AFEKT rozpoczął współpracę marketingową w zakresie BTL z marką Volkswagen. Do zadań agencji należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
03.07.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
El Padre i Public Dialog obsłużą program Mali Ratownicy
El Padre i Public Dialog zajmują się kompleksową organizacją III edycji programu społecznego „Mali Ratownicy” stworzonego przez Volkswagen. W strefach, które powstaną na plażach w ośmiu nadmorskich miejscowościach, ratownicy medyczni będą uczyć najmłodszych podstawowych zasad pierwszej pomocy. 
07.05.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Zawadzka, Chincz, Hładki, Kuroń i Urbański. Artegence z kampanię z gwiazdami dla Volkswagen Home
30 kwietnia br., concept store marki Volkswagen, Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded content, promującą nowe miejsce na motoryzacyjnej mapie Warszawy. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence.
08.12.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
21.06.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Play z największym wzrostem pozycji marki w raporcie BrandZ
W gronie najcenniejszych polskich marek, według badania BrandZ za 2015 r., znalazły się: PZU, Coca-Cola, Biedronka, Play, mBank, Żywiec, Volkswagen.
12.12.15, 15:00
| reklama & PR » informacje
Advertiva dla Volkswagen Group Polska
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię dla Volksvagen Group Polska mającą na celu promocję oferty jesienno-zimowej, której elementem było zaopatrzenie kierowców w skrobaczki do szyb.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.