Volkswagen Group Polska ruszył z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie programu Volkswagen Certyfikowane używane. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną. Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.
Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.
Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2), aby zoptymalizować cyfrową ścieżkę klienta dla marek Seat & Cupra. Współpraca opiera się na rozwiązaniach Adobe Experience Cloud.
Agencja Riverwood wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu Das WeltAuto, należącego do koncernu Volkswagen. W ramach współpracy, agencja zajmie się opracowaniem strategii promocji marki – wraz egzekucją działań kreatywnych, sprzedażowych i aktywizacyjnych.
Agencja Walk opracowała koncepcję kreatywno-strategiczną najnowszej kampanii promującej elektromobilność i model Volkswagen e-Crafter. To pierwsza produkcja TV dla marki Volkswagen Samochody Dostawcze, która została wyprodukowana lokalnie. Za produkcję odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Trwa kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.
Rozpoczęła się kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, która ma zachęcać do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019.
AFEKT rozpoczął współpracę marketingową w zakresie BTL z marką Volkswagen. Do zadań agencji należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
El Padre i Public Dialog zajmują się kompleksową organizacją III edycji programu społecznego „Mali Ratownicy” stworzonego przez Volkswagen. W strefach, które powstaną na plażach w ośmiu nadmorskich miejscowościach, ratownicy medyczni będą uczyć najmłodszych podstawowych zasad pierwszej pomocy.
30 kwietnia br., concept store marki Volkswagen, Volkswagen Home rozpoczął nową kampanię branded content, promującą nowe miejsce na motoryzacyjnej mapie Warszawy. Pomysłodawcą oraz realizatorem działań jest agencja Artegence.
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię dla Volksvagen Group Polska mającą na celu promocję oferty jesienno-zimowej, której elementem było zaopatrzenie kierowców w skrobaczki do szyb.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.