Polska Federacja KSW, promująca MMA, podpisała trzyletni, strategiczny kontrakt z CANAL+, który jako wyłączny partner medialny pokaże na swoich antenach wszystkie gale organizowane przez KSW.
Viaplay pokaże na żywo wszystkie gale KSW w Polsce oraz krajach nordyckich i bałtyckich od grudnia 2021 r., a później także w Holandii. KSW zwiększy liczbę wydarzeń do 12 rocznie od 2022 r.
Gala KSW 62 odbędzie się w sobotę, 17 lipca br. Walką wieczoru będzie starcie Szymona Kołeckiego i Akopa Szostaka. Cena realizowanego w systemie „pay-per-view” wydarzenia wynosi 40 zł. Będzie je można obejrzeć na dekoderach satelitarnych, do odbioru telewizji kablowej IPTV i telewizji internetowej OTT oraz na urządzeniach mobilnych w serwisie IPLA.
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy serwisu IPLA mogą zamawiać dostęp do gali KSW 56, która odbędzie się w sobotę, 14 listopada br. Cena realizowanego wyłącznie w systemie „pay-per-view” wydarzenia to 40 zł.
Najbliższa gala KSW 51 odbędzie się 9 listopada br. w Chorwacji. Cena realizowanej w systemie „pay-per-view” (PPV) gali to 40 zł. Galę będzie można obejrzeć na dekoderach satelitarnych, do odbioru telewizji kablowej IPTV i telewizji internetowej oraz na urządzeniach mobilnych.
„Bild”, najpopularniejszy dziennik wydawany w Europie oraz Federacja KSW (organizacja MMA), podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje promocję w prasie i na portalu, a także prawo do prowadzenia transmisji z gal MMA.
Dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników serwisu IPLA uruchomiono już sprzedaż dostępu do gali KSW 49, podczas której w rewanżowym pojedynku o pas zmierzą się Michał Materla i Scott Askham. Gala odbędzie się 18 maja br. w trójmiejskiej Ergo Arenie.
Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW podpisały umowę o współpracy. Kontrakt będzie obejmować pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.
STS (bukmacher) oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie ono co najmniej pięć gal KSW zaplanowanych w 2019 r.
Ruszyła sprzedaż dostępu do gali KSW 47: The X-Warriors. Wydarzenie odbędzie się 23 marca br. w Atlas Arenie w Łodzi. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” (PPV) kosztuje 40 zł.
Konfrontacja Sztuk Walki, federacja MMA, po raz kolejny podpisała umowę z Telewizją Polsat, udzielając jej wyłączności do sprzedaży zezwoleń na publiczne odtwarzanie gal KSW na żywo.
Ponad 1,3 miliona widzów to średnia oglądalność niemal czterogodzinnej 43. Gali KSW w Polsacie, Polsacie Sport i Polsacie Sport Fight (dane: NAM). Podczas jej nadawania Polsat był liderem w obu grupach audytoryjnych.
Federacja KSW podpisała telewizyjną umowę licencyjną dotyczącą praw medialnych ze stacją RTL Hrvatska. Umowa obejmuje transmisję na żywo zbliżającej się gali KSW 43, 14 kwietnia br. we Wrocławiu.
Tuż przed zbliżającą się wielkimi krokami galą KSW 40, do której dojdzie 22 października br. w Dublinie, organizacja ogłosiła podpisanie umowy telewizyjnej z irlandzką stacją eir Sport.
Policjanci z Opola i Kluczborka zatrzymali mężczyznę podejrzanego o rozpowszechnianie prawnie chronionej transmisji telewizyjnej. Nielegalnie udostępnioną galę sztuk walki, w jednym czasie na portalu społecznościowym, obejrzało ponad 33 tys. osób.
W Cyfrowym Polsacie oraz w telewizji internetowej IPLA ruszyła sprzedaż Gali KSW 37: Circus of Pain, która odbędzie się 3 grudnia br. w krakowskiej Tauron Arenie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.