| reklama & PR » informacje
DDB Warszawa rozpoczyna współpracę z SALESmanago
Agencja DDB Warszawa poszerza portfolio usług interaktywnych. Razem z partnerem, firmą SALESmanago, będzie oferować najlepszy w Polsce system do Marketing Automation, który w znaczący sposób może poprawić rezultaty kampanii sprzedażowych w internecie.
| reklama & PR » informacje
Dobry duch. Świąteczna magia małych gestów w nowej reklamie Allegro
„Dobry duch” to spot platformy Allegro, który ma przypominać, że w pędzącym świecie warto czasem się zatrzymać, by docenić obecność i życzliwość drugiego człowieka, nawet poprzez drobne gesty. To także opowieść o tym, jak technologie kształtują nasze życie, ułatwiając codzienne obowiązki i wnosząc odrobinę magii do zwykłych chwil.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
05.12.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Znika Tchibo, pojawia się Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp żółtej Family
Żółta Family, jedna z najpopularniejszych marek kawowych w Polsce, od teraz należy do rodziny Eduscho. Zmieniło się opakowanie i logotyp, ale receptura pozostaje bez zmian.
08.11.24, 20:25
| reklama & PR » informacje
PepsiCo promuje pikantne przekąski Flamin' Hot na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował przeznaczoną na platformę Spotify kampanię dla Flamin' Hot (PepsiCo), linii pikantnych przekąsek. Kampania ma koncentrować się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. 
16.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
SMAKuj życie z Eduscho. Jesienna kampanii marketingowej marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała jesienną odsłonę komunikacji marketingowej w której skupia się na smaku i chce buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego „SMAKowania życia”.
09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
01.07.24, 19:47
| reklama & PR » informacje
McDonald’s partnerem Open’er Festival
McDonald’s dołączył do grona partnerów Open’er Festival. Podczas festiwalu marka przygotuje specjalną, interaktywną strefę.
28.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Łowicz promuje nowy dżem w tubce
Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Kampanii towarzyszą hasła: „Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś!”.
19.05.24, 01:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli. Kolejna odsłona kampanii wykorzystuje lokalne akcenty
Marka Tchibo ruszyła z kolejną odsłoną kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja br. w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień.
18.03.24, 11:51
| reklama & PR » informacje
Jest sprawa, nowa kawa! Kampania marki Eduscho
Ruszyła jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rodzimy rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa aż do końca roku. Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
24.11.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Zalewski w roli Stańczyka w kampanii Dzień na U
W ramach piątej odsłony kampanii Dzień na U do potwierdzenia swojego zdrowia zachęca Stańczyk, w którego rolę wcielił się muzyk Krzysztof Zalewski. W specjalnie wyprodukowanym na potrzeby kampanii spocie pojawiają się także m.in. Lara Gessler, Mery Spolsky, Michał Żebrowski, Olivier Janiak czy Mateusz Damięcki.
27.10.23, 12:42
| reklama & PR » informacje
Lecz się odpowiedzialnie. Reckitt edukuje na temat infekcji górnych dróg oddechowych
Reckitt ruszył z kampanią społeczno-edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie skutecznego oraz bezpiecznego leczenia infekcji górnych dróg oddechowych.
10.10.23, 09:58
Chwytaj Dżem! Łowicz promuje swoje dżemy
Marka Łowicz pod nowym hasłem platformy komunikacji „Chwytaj Dżem!” rusza z kampanią, która opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M.
09.09.23, 23:00
| reklama & PR |
Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce. Kampania promująca przesyłki
„Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce". Tak brzmi hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, która ma budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.
12.08.23, 10:14
| reklama & PR » informacje
Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał. Nowa odsłona utworu w wykonaniu Brodki, Króla, Igo oraz Miuosha
Najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh, właśnie miał swoją premierę. Najnowsza wersja utworu wykorzystuje w tej edycji także sztuczną inteligencję. 
18.07.23, 12:51
| reklama & PR » informacje
Daj znaka na Maka. Kampania McDonald’s kręci się wokół brwi
Kampania "Daj Znaka na Maka" marki McDonald's ma być dowodem, że prosta komunikacja bez słów wystarczy, aby wspólnie obrać dobrze znany kierunek.
14.04.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Biedronka to MY. Codziennie. Kolejna odsłona kampanii sieci Biedronka
Biedronka w najnowszej kampanii chce opowiedzieć Polakom wyjątkowym językiem o pracy osób, które zatrudnia w 3,4 tys. sklepów. Ruszyła kolejna odsłona kampanii największego pracodawcy w Polsce „Biedronka to MY. Codziennie”.
30.03.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s
Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s, gdzie prezentuje swój niezwykły taniec. Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdej z osób.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy