Marka Barum ruszyła z kampanią, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
Ruszyła kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste.
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały wideo.
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu zachęcenia dzieci w wieku od 7 do 15 lat do udziału w programie oraz towarzyszącym mu szkolnym konkursie, bank zaprosił do współpracy młodzieżowego youtubera Janka Dąbrowskiego.
Rusza wiosenna akcja Społeczności Radia 357 „ZaWodnicy 357”, która włącza się w ogólnopolską Operację Czysta Rzeka. Patroni, słuchacze i zespół Radia 357 będą sprzątali brzegi rzek, jezior i stawów. Partnerem akcji jest Fundacja Czysta Rzeka.
Mondelēz International wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Firma ruszyła z kampanią pod hasłem „Smakuj Świadomie”, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na znaczenie jedzenia przekąsek w uważny sposób oraz wielkość spożywanych porcji.
Pod koniec maja br. rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska chce szerzyć wiedzę o zapylaczach i tworzyć ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.
Każdego roku, co czwarta osoba w Europie pada ofiarą przestępstwa. Kampania „Będę mieć oczy szeroko otwarte” nawołuje do konfrontacji z sytuacją przemocy w Polsce. Skierowana jest do wszystkich osób z otoczenia ofiar przemocy i apeluje, aby nie odwracać od nich wzroku, a także aby udzielać im pomocy i wsparcia.
Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” ma skupiać się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery.
Na początku września br. ruszyła kolejna edycja programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej.
Ruszyła VII edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „BohaterON - włącz historię”, której celem jest uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego.
W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie”, polska firma LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku skierowaną do konsumentów z młodego pokolenia.
W marcu br. wystartował program edukacyjny Re@lnie Odpowiedzialni, otwierający I Etap Ogólnopolskiej Kampanii społecznej “Odłącz się – Połącz się”, autorstwa Stowarzyszenia Strefy Wsparcia. Kampania edukacyjna ma na celu promowanie wiedzy na temat zrównoważonego korzystania z technologii przez dzieci. Partnerem akcji jest marka Bambino.
Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie biorą udział w kampanii pod hasłem "Nie Bądź Plastik!", w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań.
Wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. "Elektromobilność – zielone światło dla klimatu", której celem jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.
Rozpoczęła się kampania Organizacji Producentów Polski Karp, której celem jest promocja i edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonej akwakultury oraz walorów smakowych i kulinarnych karpia.
Rozpoczeła się kolejna edycja akcji edukacyjnej dla branży higienistek i higienistów stomatologicznych. Za koncepcję i wdrożenie akcji dla produktu Glimbax odpowiada agencja pharmamarketingowa NEKK.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.