26.08.22, 10:07
| reklama & PR » informacje
Streetcom ponownie pracuje dla Nestlé
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację projektu dla karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest (Nestlé). Współpraca obejmuje realizację kampanii product seeding oraz działania z zakresu Influencer Marketingu. To kolejny projekt Streetcomu dla producenta.
17.04.22, 13:00
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Streetcom realizuje kampanię dla PURINA
Agencja Streetcom realizuje kampanię dla PURINA PRO PLAN STERILISED i jest odpowiedzialna za działania z zakresu product seedingu i influencer marketingu marki. Kampania ma zakończyć się w kwietniu br.
27.06.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom wygrywa przetarg marki Purina ONE
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje cykl kampanii product seeding dla Purina ONE.
01.08.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom zapewni 1,5 mln kontaktów z marką Purina
Strefa wiedzy i quiz dla ekspertów, kampania product seeding, konkurs na opinie – to elementy kampanii, jaką agencja Streetcom realizuje dla kolejnego brandu z portfolio marki Purina - Purina Beyond. 
29.05.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Ambasadorzy Streetcom przetestują brand z portfolio marki Purina
W wyniku przetargu wyłoniono agencję, która zrealizuje kampanię dla kolejnego brandu z portfolio marki PURINA. Działanie produktów PURINA PRO PLAN przetestuje tysiąc Ambasadorów Streetcom.
28.04.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom Polska z projektem dla Purina Cat Chow
Agencja Streetcom Polska rozpoczęła kolejny projekt dla NESTLÉ PURINA. Kampania marketingu rekomendacji tym razem realizowana jest dla marki Purina Cat Chow. W trakcie projektu tysiąc ekspertów - właścicieli kotów, będzie testować zbilansowaną suchą karmę.
27.03.16, 20:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom Polska dla marki Purina ONE
Agencja Streetcom Polska rozpoczyna kampanię dla karmy Purina ONE, w której w sumie udział ma wziąść 15 tys. osób. Zasięg akcji estymowany jest na ponad 2,5 mln kontaktów.
18.10.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
UNIQUE ONE z konkursem dla marki PURINA
Pod hasłem „Wasze niezwykłe chwile” wystartował konkurs marki PURINA, należącej do Nestlé Purina (Nestlé Polska). Za organizację i mechanizm akcji odpowiada agencja UNIQUE ONE.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.