Miesięczniki Agory świętują urodziny - „Ładny Dom” kończy 18 lat, a „Cztery Kąty” podsumowują swoje ćwierćwiecze, przypominając, jak przez ten czas zmieniały się wnętrza polskich domów i mieszkań.
Miesięczniki Dom&Wnętrze, Cztery Kąty, Ładny Dom i Magnolia oraz serwis Ladnydom.pl zostały patronami medialnymi reality show "Dom Marzeń", którego emisja rozpoczęła się w sobotę 25 czerwca.
10 marca br. ukaże się nowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), dostępne w nowej cenie. W nowym numerze pisma znajdą się również kupony rabatowe.
13 listopada br. na rynku ukaże się nowe, grudniowe wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), które będzie można kupić z dodatkiem – kalendarzem z kotami na 2015 rok.
„Cztery Kąty” świętują 23. urodziny. 14 października br. w specjalnej cenie ukazało się jubileuszowe wydanie magazynu. W magazynie pojawiły się stałe rubryki w nowej formule oraz nowy dział „Remontuj z nami”.
W kwietniowym wydaniu magazynu „Cztery Kąty" czytelnicy znajdą 61 kuponów rabatowych na zakupy ze zniżką do 50%. Do pisma dołączony jest też 44-stronicowy dodatek z poradami, jak elegancko nakrywać stół oraz jak go ozdobić na Wielkanoc.
Kwietniowe wydanie magazynu „Cztery Kąty” ukazało się w nowej szacie graficznej i z nowymi rubrykami. W miesięczniku jest jeszcze więcej zdjęć prezentujących polskie wnętrza, a także porad i inspiracji.
Spadek rzędu niemal pól punktu procentowego zanotował „Tele Tydzień”. To największy spadek wśród czołowych tytułów, które znalazły się w zestawieniu Polskie Badanie Czytelnictwa (fala II-VII 2011).
Delikatnie spada popularność gazet ukazujących się codziennie, rośnie natomiast czytelnictwo tygodników, dwutygodników i miesięczników – wynika z raportu Polskiego Badania Czytelnictwa przygotowanego przez MillwardBrown SMG/KRC za drugą połowę 2010 r.
Niemalże wszystkie tytuły z czołówki najnowszego zestawienia Polskie Badanie Czytelnictwa, które SMG/KRC Millward Brown przygotował na podstawie wyników za okres VI-XI 2010 odnotowały spadek swojej popularności.
Różnica między Faktem a Gazetą Wyborczą w Polskim Badaniu Czytelnictwa nadal wynosi 0,08 pkt proc., jednak w okresie V-X 2010 szala zwycięstwa przechyliła się na korzyść dziennika wydawanego przez Agorę. W pierwszej trójce zestawienia znalazło się także „Metro”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.