12.10.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Ruciński awansuje w CCC
Arkadiusz Ruciński – menedżer w obszarach e-commerce, IT oraz omnichannel w sektorze mody – pokieruje w CCC dalszym rozwojem połączonych obszarów: sprzedaży cyfrowej oraz technologii.
17.09.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
PayPo i CCC reklamują się wspólnie w Westfield Arkadia
CCC wraz z PayPo — firmą działającą na rynku płatności odroczonych, w ramach współpracy uruchomiły wspólną kampanię wizerunkową z wykorzystaniem nośników LCD w jednym z największych, warszawskich centrów handlowych.
15.09.22, 20:45
| reklama & PR » ludzie
Norbert Mazur wzmacni firmę aBooster
Do aBooster, firmy zajmującej się promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych, dołączył Norbert Mazur, który objął stanowisko Head of Business Development. Wcześniej był związany ze spółką CCC.
01.09.22, 12:05
| reklama & PR » informacje
MediaHub Poland kontynuuje współpracę z CCC
Dom mediowy MediaHub Poland wygrał przetarg na obsługę mediów społecznościowych marek grupy CCC w regionie.
26.08.22, 12:17
| internet » ludzie
Michał Pachnik Dyrektorem E-commerce w CCC
Michał Pachnik został nowym Dyrektorem E-commerce w CCC. Do tej pory pełnił on funkcję Wicedyrektora w tym samym zespole, od pięciu lat budując jego podstawy, współtworząc strategię tej części biznesu i rozwijając sprzedaż online.  
29.06.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
CCC członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Firma CCC została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Spółka zapowiada aktywne uczestnictwo w działaniach wspierających samoregulację, a także tworzenie i promowanie odpowiedzialnych etycznie przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
23.03.22, 10:24
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Kępińska-Sadowska przechodzi z Mondelez do Grupy CCC
Do zespołu Grupy CCC dołączyła Agnieszka Kępińska-Sadowska, która objęła nowo powołane stanowisko Dyrektor Zarządzającej Pionem Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju.
22.03.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grupa CCC otwiera sezon wiosenny. Nowe kampanie Sprandi i Jenny Fairy oraz powrót Simple i Americanos
Grupa CCC otwiera sezon wiosenny. W kampaniach promujących marki Sprandi oraz Jenny Fairy udział wzięły międzynarodowe gwiazdy filmu i branży fashion - Finn Wolfhard, Kyle MacLachlan, Amber Valletta czy Jill Kortleve. 
24.05.21, 14:01
| reklama & PR » informacje
Ekologiczny mural CCC zachęca do zrobienia kroku w dobrą stronę
Nowa kampania CCC ma zachęcać do zrobienia kroku w dobrą stronę, dbania o planetę i bycia ecofriendly. Tym samym CCC w taki sposób promuje kolekcję GO FOR NATURE (buty zrobione z materiałów z recyklingu, przyjazne środowisku).
01.05.21, 13:00
| biznes i technologie » informacje
HalfPrice. Grupa CCC otwiera nową– nowa sieć sklepów w Polsce
Na polski rynku debiutuje nowa sieć handlowa w kategorii off-price, w której ofercie ma znaleźć się szeroka gama produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach.
27.04.19, 12:39
| reklama & PR » informacje
Bitwy na Style z udziałem 14 influencerek w kampanii social media dla CCC
Do najnowszej aktywacji marki CCC w ramach akcji „Idę po więcej” zaproszono 14 lifestylowych influencerek-ambasadorek, które obok jakościowego contentu, wyróżniają się osobowością i podejściem do życia spójnym z motto marki. 
11.03.19, 14:01
| reklama & PR » informacje
FIT Lovers w nowej kampani dla CCC
Z okazji pojawienia się w sprzedaży w sieci CCC marek sportowych, H2O Creative wystartowała z szeroko zasięgową aktywacją dedykowaną młodszym odbiorcom. W roli ambasadorów pojawił się duet FIT Lovers. Kampania ruszyła z początkiem marca br. 
24.08.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
H2O Creative obsłuży globalnie CCC
Agencja H2O Creative przejęłae globalną obsługę reklamową CCC w sieci.
31.03.16, 08:00
| reklama & PR » informacje
MullenLowe MediaHub wygrywa przetarg mediowy CCC
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach.
16.10.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kolejny etap kampanii Hello CCC z udziałem blogerek
OS3 realizuje kolejny etap największej kampanii online oraz BTL dla marki CCC. Do współpracy zaproszono polskie blogerki modowe – Macademian Girl, Jessikę Mercedes Kirschner, Radzkę, Styloly i Deynn. 
01.10.15, 04:00
| internet » informacje
OS3 dla CCC
Firma CCC nawiązała współpracę z agencją OS3 i tym samym powierzyła jej realizację kompleksowej strategii komunikacji online. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.