Dla kierowców najważniejszym czynnikiem wpływającym na satysfakcję ze stacji paliw jest gęstość sieci. Najwyżej przez kierowców oceniane są sieci: Orlen, Lotos oraz Statoil.
W dniach 26-27 maja br. agencja Sasal Public Relations zrealizowała event motoryzacyjny wprowadzający na rynek nowe paliwa miles dla firmy Statoil Fuel & Retail Polska.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.