| reklama & PR » informacje
Codemedia wraz z Fabryką Komunikacji Społecznej wypromuje owoce i warzywa w szkole
Akcja jest jednym z flagowych projektów Agencji Rynku Rolnego, a jej celem jest zwiększenie świadomości rodziców o żywieniu dzieci w podstawówkach.
07.09.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Knauf promuje swój flagowy produkt Goldband
Nowa kampania firmy Knauf pod hasłem „Goldband. Wybór fachowców!” ma głównie charakter wizerunkowy i skierowana jest przede wszystkim do wykonawców. 
03.09.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Marka DayUp z billboardami sponsorskim w TV
DayUp (Arteta) - lifestylowa marka przekąsek rozpoczęła kolejną promocje w TV. Jej obecność przy wybranych programach zapewnił dom mediowy Codemedia. 
30.07.19, 12:00
Michał Gaś przechodzi do Codemedia
Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
21.06.19, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Szatyński przeszedł z Zenith do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Piotr Szatyński, który wcześniej pracował w agencji Zenith. 
08.05.19, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Hubert Jeżak przeszedł z Accenture do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak i objął on stanowisko Head of SEM. 
11.04.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Salmon is good. Mowi is goodness. Mowi z kampanią 360 stopni
Na początku kwietnia br. wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 r.
08.04.19, 17:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Bartosz Zientek o serialu Chyłka-Zaginięcie: największą wartością w przypadku tego projektu, to połączenie emisji TV+VOD
Pierwszy odcinek nowego serialu „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej (dane: NAM). Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.
20.03.19, 09:05
| reklama & PR » informacje
Codemedia: Lidl na czele rankingu marek w TV
W 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21 proc. wzrost zakupu GRP w porównaniu z 2017 r. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile  - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
01.02.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Rusza intensywna kampania Da Grasso
Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową.
06.01.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Mustela z pierwszą kampanią TV
Wystartowała pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. 
31.12.18, 08:00
| reklama & PR » wywiady
Największym sukcesem Codemedia są wierni i powracający klienci
Rozmowa z Piotrem Bieńko, CEO Prezes Zarządu Codemedia, m.in. o dziesięcioleciu istnienia domu mediowego, wyzwaniach dla rynku reklamy i mediów, a także o recepcie na skuteczne kampanie. 
05.11.18, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Bożek w Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Aleksandra Bożek i objęła stanowisko Media Planner/Buyer. Ostatnio Bożek była związana z domem mediowym Value Media.
31.10.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Ciechanowicz w Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Małgorzata Ciechanowicz, która objęła stanowisko Media Planner/Buyer. Ciechanowicz ostatnio związana była z agencją performance Sales&More.
24.10.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia wspiera kampanię TV marki Isla
Trwa kampania telewizyjna marki Isla – pastylek na gardło z oferty firmy farmaceutycznej Salveo. Działania prowadzone są przede wszystkim na kanałach tematycznych oraz głównej antenie TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada – podobnie jak rok temu – dom mediowy Codemedia.
16.10.18, 15:10
| reklama & PR » informacje
Lactostad w kampanii sponsorskiej od Codemedia
Z początkiem października br. ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. 
13.10.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Sopro promuje zalety fugi Saphir
Trwa kampania prezentująca zalety fugi Saphir marki Sopro. Działania prowadzone są w radiu i internecie. Za ich realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. 
27.09.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Nie bądź obojętny. Unicef Polska startuje z nową akcją
UNICEF Polska zainicjowała akcję zwracającą uwagę na znaczenie spisywania testamentów i zachęca do skorzystania z możliwości przekazania części swojego majątku potrzebującym.
07.08.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Choroszewski awansuje w Codemedia
Tomasz Choroszewski w strukturach domu mediowego Codemedia objął stanowisko Digital Media Directora. Tym samym powiększył swój dotychczasowy zakres obowiązków. 
26.07.18, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Broniek w Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączyła Katarzyna Broniek. Z początkiem czerwca br. objęła stanowisko Senior Media Planner/Buyer. Wcześniej związana była z domami mediowymi Carat i Vizeum.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.