| reklama & PR » informacje
Cykl Kino na Obcasach w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami
Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino.
10.11.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Słupsk, Gniezno, Lublin, Warszawa na trasie świątecznej ciężarówki marki Coca-Cola. Piąte miasto wybiorą konsumenci
Świąteczna ciężarówka marki Coca-Cola tradycyjnie wyruszy w trasę i odwiedzi tym razem: Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12) oraz Warszawę (22.12). Piąte miasto zostanie wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji Coca-Cola.
14.07.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Puźniak w zespole public affairs Coca-Cola Poland Services
Jakub Puźniak objął stanowisko Public Affairs Manager Poland w Coca-Cola Poland Services, wzmacniając dział public affairs i komunikacji marki na Polskę.
12.06.23, 14:19
| reklama & PR » informacje
Strefy marki Coca-Cola w warszawskich galeriach handlowych
Dla marki Coca-Cola stworzono strefy eventowe w warszawskich galeriach handlowych. Dzięki wykorzystaniu możliwości Digital OOH AMS, marka zachęca do interaktywnej gry na specjalnie przygotowanych dotykowych ekranach Digital Indoor.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
22.06.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Murale marki Coca-Cola w Warszawie
W stolicy pojawiły się już dwa z trzech warszawskich murali przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. To kolejne punkty na mapie urodzinowych kreacji Coca-Cola. Murale są elementem jubileuszowej kampanii Coca-Cola, która już od 50 lat jest obecna na polskim rynku.
14.06.22, 12:01
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola partnerem czterech międzynarodowych festiwali muzyki
Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołączyła jako partner. Marka przygotowała dla swoich odbiorców możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale.
02.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Quiz. Nowy format reklamowy Brainly i Httpool
Brainly, platforma edukacyjna dla uczniów i ich rodziców, wprowadziła do oferty nowy format reklamowy – Quiz. Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. 
10.02.22, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Coca-Cola HBC: Karolina Orman kierownikiem ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich
Karolina Orman objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w strukturach Coca-Cola HBC.
06.12.21, 16:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
6 grudnia br. odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”, wyprodukowanego przez Coca-Colę.
15.11.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Prawdziwa Magia Świąt. Świąteczna aktywacja marki Coca-Cola
Coca-Cola ruszyła z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt ma przypominać, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”.
27.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola Zero Cukru i Asfalt NEXT szukają obiecujących artystów
12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków, 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej – tak w skrócie wygląda projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT. Inicjatywa skierowana do młodych talentów, powstała przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records.
11.05.21, 13:25
| reklama & PR » informacje
Beata Kozidrak w kampanii nowej Coca-Cola Zero Cukru
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
04.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola klientem 24/7Communication
Coca-Cola na polskim rynku rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
10.12.20, 11:59
| reklama & PR » informacje
Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski śpiewają świąteczną piosenkę marki Coca-Cola
Piosenka „Coraz bliżej święta” to utwór marki Coca-Cola, który od lat pojawia się przed świetami. W tym roku został wykonany przez Krystynę Prońko i i Dawida Kwiatkowskiego.
17.11.20, 20:14
| reklama & PR » informacje
Setna świąteczna kampania marki Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczęła kampanię świąteczną pod hasłem „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Tegoroczna akcja to już setna kampania świąteczna od początku istnienia marki Coca-Cola.
10.08.20, 16:42
| reklama & PR » informacje
#OtwarciJakNigdy. Coca-Cola rozdaje butelki napoju
Marka Coca-Cola zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. 10 br. sierpnia wystartowała akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 mln darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tys. lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, internauci muszą wejść na stronę internetową akcji.
03.08.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Otwarci jak nigdy. Pierwsza kampania marki Coca-Cola od lockdownu
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego manifest.
02.03.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań Local Heroes
Marka Coca-Cola stała się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Firma zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.
17.12.19, 12:16
| radio » multimedia
Święty Mikołaj i mis polarny w świątecznej kampanii Coca-Cola w rozszerzonej rzeczywistości
Coca-Cola jako jedna z dwóch marek po raz pierwszy w Polsce przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo, na Instagramie udostępniła grę dostępną po zeskanowaniu QR kodu z limitowanej świątecznej puszki Coca-Cola. D
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy