07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
22.06.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Murale marki Coca-Cola w Warszawie
W stolicy pojawiły się już dwa z trzech warszawskich murali przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. To kolejne punkty na mapie urodzinowych kreacji Coca-Cola. Murale są elementem jubileuszowej kampanii Coca-Cola, która już od 50 lat jest obecna na polskim rynku.
14.06.22, 12:01
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola partnerem czterech międzynarodowych festiwali muzyki
Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołączyła jako partner. Marka przygotowała dla swoich odbiorców możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale.
02.05.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Quiz. Nowy format reklamowy Brainly i Httpool
Brainly, platforma edukacyjna dla uczniów i ich rodziców, wprowadziła do oferty nowy format reklamowy – Quiz. Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool Polska. 
10.02.22, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Coca-Cola HBC: Karolina Orman kierownikiem ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich
Karolina Orman objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w strukturach Coca-Cola HBC.
06.12.21, 16:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania. Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
6 grudnia br. odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego „Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania”, wyprodukowanego przez Coca-Colę.
15.11.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Prawdziwa Magia Świąt. Świąteczna aktywacja marki Coca-Cola
Coca-Cola ruszyła z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt ma przypominać, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania Świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”.
27.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola Zero Cukru i Asfalt NEXT szukają obiecujących artystów
12 obiecujących artystów, 12 debiutanckich singli i teledysków, 12 szans na powiew świeżości w polskiej branży fonograficznej – tak w skrócie wygląda projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT. Inicjatywa skierowana do młodych talentów, powstała przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records.
11.05.21, 13:25
| reklama & PR » informacje
Beata Kozidrak w kampanii nowej Coca-Cola Zero Cukru
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
04.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola klientem 24/7Communication
Coca-Cola na polskim rynku rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze klienta w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
10.12.20, 11:59
| reklama & PR » informacje
Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski śpiewają świąteczną piosenkę marki Coca-Cola
Piosenka „Coraz bliżej święta” to utwór marki Coca-Cola, który od lat pojawia się przed świetami. W tym roku został wykonany przez Krystynę Prońko i i Dawida Kwiatkowskiego.
17.11.20, 20:14
| reklama & PR » informacje
Setna świąteczna kampania marki Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczęła kampanię świąteczną pod hasłem „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Tegoroczna akcja to już setna kampania świąteczna od początku istnienia marki Coca-Cola.
10.08.20, 16:42
| reklama & PR » informacje
#OtwarciJakNigdy. Coca-Cola rozdaje butelki napoju
Marka Coca-Cola zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. 10 br. sierpnia wystartowała akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 mln darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tys. lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, internauci muszą wejść na stronę internetową akcji.
03.08.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Otwarci jak nigdy. Pierwsza kampania marki Coca-Cola od lockdownu
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego manifest.
02.03.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań Local Heroes
Marka Coca-Cola stała się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Firma zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.
17.12.19, 12:16
| radio » multimedia
Święty Mikołaj i mis polarny w świątecznej kampanii Coca-Cola w rozszerzonej rzeczywistości
Coca-Cola jako jedna z dwóch marek po raz pierwszy w Polsce przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo, na Instagramie udostępniła grę dostępną po zeskanowaniu QR kodu z limitowanej świątecznej puszki Coca-Cola. D
09.12.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Coraz bliżej Święta. Natalia Kukulska w świątecznej piosence marki Coca-Cola
Przebój marki Coca-Cola „Coraz bliżej Święta” w nowej aranżacji zaśpiewała Natalia Kukulska.
25.11.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Internauci wskażą trasę świątecznych ciężarówek marki Coca-Cola
Coca-Cola po zeszłorocznym eksperymencie, organizuje konkurs w którym internauci wskażą miejsca do których zawitają świąteczne ciężarówki Coca-Coli.
18.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Duże wsparcie marketingowe dla Coca-Cola Energy
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. 
12.08.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
REDefine Your Limits. Coca-Cola HBC z kampanią wizerunkową w obszarze employer brandingu
Coca-Cola HBC rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem REDefine Your Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych i ma podkreślać rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęcać do podjęcia pracy w zespole sprzedaży Coca-Cola HBC. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.