Wydawnictwo Egmont i Disney przedłużają umowę dotyczącą licencji na publikację czasopism dla dzieci oraz komiksów z bohaterami ze Świata Kaczogrodu, w tym na serię „Gigant Poleca”.
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek prasowy dwumiesięcznik „BIA. Oficjalny magazyn”. Pierwszy numer ukaże się 15 maja br. Magazyn skierowany jest do fanów serialu „BIA” emitowanego w Polsce w kanale Disney Channel.
ContentHouse rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Egmont. Dla marki Egmont, wydawcy książek, komiksów i gier planszowych, agencja przygotuje serwis contentowy dedykowany rodzicom – Akademię Mądrego Dziecka.
“SPIRIT. Riding Free” to nowy tytuł z portfolio Egmont Polska, dostępny na rynku prasowym od 18 lutego 2020 roku. Magazyn nawiązuje do serialu „Mustang. Duch wolności”.
Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek prasowy dwumiesięcznik „Roblox. Nieoficjalny magazyn”, poświęcony edukacyjnej grze sieciowej o tym samym tytule. Pierwszy numer ukaże się 19 lutego br.
Nowe czasopismo „Fisher Price” zadebiutuje na rynku 7 czerwca br. Formułę miesięcznika przygotował zespół redaktorów wydawnictwa dla dzieci Egmont oraz zespół ekspertów z firmy Fisher-Price, światowego lidera zabawek i akcesoriów dziecięcych.
Maria Deskur, zajmująca stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Pionie Książek, po ośmiu latach pracy zdecydowała się odejść z Egmontu. Jej miejsce zajął Tomasz Kołodziejczak.
1 marca br., na rynku prasowym zadebiutuje czasopismo dla dzieci „Bing” (Egmont Polska). Dwumiesięcznik adresowany jest do fanów króliczka Binga i jego wesołej gromady przyjaciół.
„Syrenki na fali” to okolicznościowe czasopismo na lato skierowane do miłośniczek podwodnego świata. Magazyn poszerzył portfolio Egmont Polska i trafił do sprzedaży 26 lipca br. Czasopismo adresowane jest do starszych dziewczynek.
Czasopismo dla dzieci „Gru, Dru i Minionki” to nowe czasopismo w portfolio Egmont wydane z okazji, kinowej i na płytach DVD, premiery filmu animowanego.
Czasopismo dla dzieci „Teletubbies” powróciło na rynek prasowy w zupełnie nowej edycji. Magazyn poszerzył portfolio Egmont Polska i trafił do sprzedaży 28 czerwca br.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.