22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
16.02.23, 13:05
| reklama & PR » informacje
Dzielimy się tym co dobre. Kampania wizerunkowa marki Hochland w Metrze Warszawskim
Od początku br. marka Hochland zintensyfikowała kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, która na pierwszym miejscu stawia rodzinne wartości marki oraz podkreśla wsparcie Programu Pajacyk.
23.01.23, 14:58
| reklama & PR » informacje
Dzielimy się tym co dobre. Kampania wizerunkowa w telewizji i Internecie marki Hochland
Marka Hochland rusza z nową kampanią wizerunkową „Dzielimy się tym co dobre”. Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także ma podkreślać wsparcie Programu Pajacyk.
25.06.20, 16:25
| reklama & PR » informacje
Bez laktozy. Sama przyjemność! Nowa kampania Almette
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu br. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”.
16.02.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Naturalnie, kiedy chcesz! Mini Almette z szerokim wsparciem komunikacyjnym
Kampania „Naturalnie, kiedy chcesz!” promująca naturalny serek twarogowy MINI Almette wspiera mocna kampania reklamowa. 
27.02.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
David Gaboriaud poleca nowe smaki Almette
Marka Almette wprowadziła dwa nowe smaki – Almette z rzodkiewkami i Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy kampania reklamowa.
15.06.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
Nowe kampania plastrów Hochland
Wystartowała nowa ogólnopolska kampania wspierająca launch nowych plastrów topionych marki Hochland. Akcja potrwa do końca listopada br. i obejmie TV, kino oraz outdoor.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.