Grupa LEGO oraz artysta i projektant Pharrell Williams, rozpoczynaja współpracę, której celem jest inspirowanie i pobudzanie kreatywności poprzez aplikację LEGO Play. Pharrell i Grupa LEGO stworzyli wspólnie nowy zestaw o nazwie „Over the Moon” inspirowany pasją artysty do kosmosu.
Kończą się obchody jubileuszu 15-lecia dolnośląskiego przewoźnika - Kolei Dolnośląskich. 29 kwietnia br. w holu dworca w Legnicy odsłonięto pierwszą w Polsce makietę kolejową wykonaną w całości z klocków Lego. To wspólna inicjatywa KD i PKP S.A.
Jesienią tego roku na antenę TVN powróci program "LEGO Masters". Pasjonaci klocków ponownie staną do rywalizacji o tytuł mistrza LEGO oraz 100 tysi. zł. Tym razem ich techniczne umiejętności oraz inwencję twórczą oceni nowy juror - aktor, wokalista i entuzjasta LEGO - Wojciech Łozowski.
1 stycznia br., stanowisko Brand Marketing Director w Grupie LEGO na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka i tym samym będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.
Wystartowała II odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, która ma przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska.
W najnowszej kampanii OOH LEGO Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii.
W lipcu br. ruszyła kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.
Grupa LEGO rozpoczęła kampanię, która ma celebrować magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Tegoroczna kampania świąteczna ma pokazywać, jak zabawa klockami LEGO pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.
Grupa LEGO rusza z nową odsłoną ogólnoświatowej kampanii marki „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 r. celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.
Marka LEGO chce zainspirować najmłodszych do poszukiwania ekologicznych rozwiązań. Jednym z projektów, które zostały uruchomione w ferie, to seria wirtualnych lekcji dedykowanych uczniom.
Na początku listopada br. pojawiła się kolejna odsłona kampanii firmy LEGO, skierowana do dorosłych. Producent klocków postanowił również ich zachęcić do zabawy i na przykładzie współpracy z influencerami pokazać, ile radości daje składanie modelu pojazdu czy obrazu.
W świątecznej kampanii Grupa LEGO zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają bawiąc się klockami LEGO. Bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnego budowania, rozkładania i przebudowywania konstrukcji z klocków.
17 lipca br. ukaże się pierwszy numer miesięcznika "LEGO EXPLORER” (EGMONT Publishing). Magazyn ma rozbudzać wyobraźnię i ciekawość świata, inspirować do uwolnienia swojej kreatywności i do nauki poprzez twórczą zabawę.
Projekt miniaturowej Elektrowni Scheiblera z klocków LEGO, stworzony przez Michała Dudę, łodzianina i pasjonata klocków, został właśnie zgłoszony do konkursu LEGO IDEAS. M
Fundacja LEGO Foundation i Grupa LEGO, pilotują oddolną inicjatywę, której celem jest pomoc dzieciom niewidomym i słabowidzącym w nauce czytania metodą Braille’a poprzez zabawę klockami LEGO.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.