15.09.24, 12:36
| biznes i technologie » informacje
Grupa LEGO rozpoczyna współpracę z Pharrell’em Williamsem
Grupa LEGO oraz artysta i projektant Pharrell Williams, rozpoczynaja współpracę, której celem jest inspirowanie i pobudzanie kreatywności poprzez aplikację LEGO Play. Pharrell i Grupa LEGO stworzyli wspólnie nowy zestaw o nazwie „Over the Moon” inspirowany pasją artysty do kosmosu.
25.08.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Grupa LEGO i NIKE, Inc. ogłosiły partnerstwo
Marki LEGO i Nike nawiązały wieloletnie globalne partnerstwo. Działania promocyjne rozpoczną się w 2025 roku.
03.05.24, 10:20
| biznes i technologie » informacje
Pierwsza kolejowa makieta Lego na dworcu w Legnicy
Kończą się obchody jubileuszu 15-lecia dolnośląskiego przewoźnika - Kolei Dolnośląskich. 29 kwietnia br. w holu dworca w Legnicy odsłonięto pierwszą w Polsce makietę kolejową wykonaną w całości z klocków Lego. To wspólna inicjatywa KD i PKP S.A.
14.10.23, 10:04
| biznes i technologie » informacje
Animal Crossing. Grupa LEGO zapowiedziała zestawy Lego inspirowane serią gier wideo od Nintendo
Grupa LEGO zapowiedziała nowe zestawy LEGO Animal Crossing inspirowane serią gier wideo od Nintendo.
20.08.23, 09:00
| TV / VOD » informacje
Wojtek Łozowski nowym jurorem LEGO Masters
Jesienią tego roku na antenę TVN powróci program "LEGO Masters". Pasjonaci klocków ponownie staną do rywalizacji o tytuł mistrza LEGO oraz 100 tysi. zł. Tym razem ich techniczne umiejętności oraz inwencję twórczą oceni nowy juror - aktor, wokalista i entuzjasta LEGO - Wojciech Łozowski.
03.05.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » informacje
Jan Woźnica zaprojektował zestaw LEGO Ideas Opowieści z czasów wyścigu kosmicznego
5 maja br. w sprzedaży pojawi się pierwszy zestaw LEGO Ideas zaprojektowany przez polskiego fana – Jana Woźnicę.
10.01.23, 14:38
| reklama & PR » ludzie
Beata Kucejko-Pełka awansowała w Grupie LEGO
1 stycznia br., stanowisko Brand Marketing Director w Grupie LEGO na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka i tym samym będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.
05.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Dziewczynki mogą wszystko. LEGO ponownie przełamuje stereotypy z Martyną Wojciechowską
Wystartowała II odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, która ma przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. 
12.09.22, 19:10
| reklama & PR » informacje
LEGO Friends wykorzystuje kontekstową kampanię Out-of-Home
W najnowszej kampanii OOH LEGO Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii.
08.07.22, 10:08
| reklama & PR » informacje
LEGO na każdą pogodę. Ekrany Digital OOH dopasowują reklamę klocków do pogody
W lipcu br. ruszyła kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.
17.11.21, 19:34
| reklama & PR » informacje
LEGO celebruje nieograniczoną kreatywność dziecięcej wyobraźni
Grupa LEGO rozpoczęła kampanię, która ma celebrować magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Tegoroczna kampania świąteczna ma pokazywać, jak zabawa klockami LEGO pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.
01.10.21, 21:01
| reklama & PR » informacje
Peppermint powered by Quad z projektem dla LEGO Canada
Agencja Peppermint rozszerza swoją współpracę z LEGO. Tym razem przygotowała broszury dla kanadyjskiego oddziału tej znanej marki.
25.09.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Rebuild the World. Kampania LEGO pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat
Grupa LEGO rusza z nową odsłoną ogólnoświatowej kampanii marki „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 r. celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.
25.08.21, 10:22
| TV / VOD » informacje
Kamil Bednarek nowym jurorem w LEGO MASTERS
Kanał TVN zapowiada, że premiera II sezonu formatu „LEGO MASTERS” pojawi się jesienią br. Nowym jurorem w programie będzie Kamil Bednarek.
19.01.21, 10:31
| reklama & PR » informacje
LEGO edukuje o ekologii
Marka LEGO chce zainspirować najmłodszych do poszukiwania ekologicznych rozwiązań. Jednym z projektów, które zostały uruchomione w ferie, to seria wirtualnych lekcji dedykowanych uczniom. 
11.12.20, 12:02
| reklama & PR » informacje
Dorośli również budują z klocków LEGO
Na początku listopada br. pojawiła się kolejna odsłona kampanii firmy LEGO, skierowana do dorosłych. Producent klocków postanowił również ich zachęcić do zabawy i na przykładzie współpracy z influencerami pokazać, ile radości daje składanie modelu pojazdu czy obrazu.
13.11.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Dzieci przebudowują święta razem z marką LEGO
W świątecznej kampanii Grupa LEGO zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają bawiąc się klockami LEGO. Bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnego budowania, rozkładania i przebudowywania konstrukcji z klocków. 
08.07.20, 10:00
| prasa » informacje
Debiutuje miesięcznik LEGO EXPLORER. W prezencie robot LEGO
17 lipca br. ukaże się pierwszy numer miesięcznika "LEGO EXPLORER” (EGMONT Publishing). Magazyn ma rozbudzać wyobraźnię i ciekawość świata, inspirować do uwolnienia swojej kreatywności i do nauki poprzez twórczą zabawę.
22.06.20, 19:00
| reklama & PR » informacje
Powstał projekt miniaturowej Elektrowni Scheiblera z klocków LEGO
Projekt miniaturowej Elektrowni Scheiblera z klocków LEGO, stworzony przez Michała Dudę, łodzianina i pasjonata klocków, został właśnie zgłoszony do konkursu LEGO IDEAS. M
25.04.19, 19:00
| biznes i technologie » informacje
LEGO Braille Bricks. Dzieci niewidome będą mogły się uczyć czytania metodą Braille’a za pomocą klocków
Fundacja LEGO Foundation i Grupa LEGO, pilotują oddolną inicjatywę, której celem jest pomoc dzieciom niewidomym i słabowidzącym w nauce czytania metodą Braille’a poprzez zabawę klockami LEGO. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.