29.04.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Jedz mniej, ale smaczniej! Marka Roleski z nowym spotem
Pod hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”, rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
17.04.20, 15:04
| reklama & PR » informacje
Jedz mniej! Sonia Bohosiewicz w kampanii marki Roleski
„Jedz mniej!” – pod takim hasłem ruszyła kampania Roleski. Marka chce przekonać Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu.
24.04.15, 10:00
| reklama & PR » informacje
Oliviero Toscani stworzył kampanię reklamową dla polskiej marki Roleski
Ruszyła nowa, wyjątkowa kampania reklamowa firmy Roleski, stworzona przez światowej sławy fotografa Oliviero Toscaniego. To pierwsza, prowadzona z tak dużym rozmachem, współpraca polskiej marki z legendą włoskiej fotografii. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.