31.05.22, 20:20
| reklama & PR » informacje
Okocim sobie! Nowi bohaterowie w kolejnej odsłonie kampanii Okocimia
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie idbiorcy mogą spotkać znanego już Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do międzyczasowego baru Okocim.
11.05.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Okocim sobie! Niezwykły świet marki Okocim w nowej kampanii
Ruszyła nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia. Kampania ma zaprezentować nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata.
14.06.21, 18:55
| reklama & PR » informacje
O piłce nożnej w dobrym składzie. Marka Okocim z nową kampanią
Marka Okocim wystartowała z kompleksową kampanią digitalową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. 
28.05.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Radler 0,0% Mango z marakują bohaterem kampanii
Marka Okocim rozpoczęła kampanię reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw.
01.07.20, 14:14
| reklama & PR » informacje
Liczy się dobry skład. Rusza nowa platforma marki Okocim
Marka Okocim rusza z kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach TV. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
29.03.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowy Okocim Radler Arbuz wspierany kampanią reklamową
Na sezon wiosenno-letni marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera.
13.03.19, 12:31
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Browar Okocim uwarzył pierwsze jasne pełne na ziemiach polskich
Marka Okocim kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich.
14.07.18, 21:00
| reklama & PR » informacje
Okocim ze spotem pt. Dźwięki
Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Marka prezentuje dźwięki towarzyszące procesowi warzenia piwa.
05.06.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Spot Wymrażanie już w emisji
Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” emituje kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.
01.06.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mariusz Karaś bohaterem nowego spotu Okocim Radler
Marka Okocim rozpoczyna kampanię reklamową letnich piw typu radler, w tym nowego smaku – Okocim Radler Truskawka z kwiatem lipy. 
30.04.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Okocim rusza z nowymi spotami
Marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 r. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.
08.03.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
Okocim Mistrzowski Porter w kampanii TV
Trwa emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.
24.01.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Piwo Okocim z nowym spotem i kreacją
Rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
30.05.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Okocimskie radlery w nowym spocie
Ruszyła nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
06.11.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Nowa kampania marki Okocim
Startuje nowa kampania marki Okocim. Idea kreatywna „Tu się warzy z zasadami” odnosi się do 170-letniej tradycji piwowarskiej browaru Okocim. 
04.10.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Okocim odświeża etykiety oraz komunikację
Marka Okocim wraca do swoich korzeni, odświeżając portfolio produktowe oraz komunikację. 
24.05.15, 16:00
| reklama & PR » informacje
Okocim Radler Cola z limonką z kampanią telewizyjną
W maju br., w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego wariantu – Okocimia Radlera - Okocim Radler Cola z limonką.
17.04.15, 18:00
| reklama & PR » informacje
Kontynuacja kampanii Wojownicy marki Okocim
Od 16 kwietnia br. w głównych ogólnopolskich stacjach TV jest emitowany nowy, 30-sekundowy spot reklamowy marki Okocim Jasne Pełne. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja 2014 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.