Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie idbiorcy mogą spotkać znanego już Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do międzyczasowego baru Okocim.
Ruszyła nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia. Kampania ma zaprezentować nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata.
Marka Okocim wystartowała z kompleksową kampanią digitalową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach.
Marka Okocim rusza z kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach TV. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
Marka Okocim kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich.
Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Marka prezentuje dźwięki towarzyszące procesowi warzenia piwa.
Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” emituje kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.
Marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 r. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.
Trwa emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.
Rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
Ruszyła nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
W maju br., w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest 15-sekundowy spot reklamowy nowego wariantu – Okocimia Radlera - Okocim Radler Cola z limonką.
Od 16 kwietnia br. w głównych ogólnopolskich stacjach TV jest emitowany nowy, 30-sekundowy spot reklamowy marki Okocim Jasne Pełne. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja 2014 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.