Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
Kilka dni temu ruszyły zdjęcia do nowego, emocjonującego reality show z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli głównej. W programie sześciu mężczyzn rzuci prowadzącej ekstremalne wyzwania.
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty kolejnej trójce influencerów: Filipowi Chajzerowi, Dorocie Rabczewskiej oraz Małgorzacie Rozenek-Majdan, w związku z nieprawidłowym oznaczaniem treści reklamowych w mediach społecznościowych.
Rozpoczęła się akcja marki Gliss „Twój włos ma moc!”, której celem jest wsparcie podopiecznych fundacji Rak’n’Roll, mierzących się z utratą włosów w wyniku chemioterapii. Twarzą kampanii została ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan. Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.
22 marca br. ruszyła kontynuacja kampanii TV marki Sanytol z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg.
Na początku lutego br., rozpocznie się kampania TV marki Sanytol z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg.
Wystartowała kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Twarzą marki Teesa została Małgorzata Rozenek-Majdan.
TVN Style w wiosenne ramówce zaprezentuje pięć nowości. W ofercie programowej kanału będzie można zobaczyć nowe programy Mai Sablewskiej, Uli Chincz, Katarzyny Bosackiej, Anny Lucińskiej oraz Małgorzaty Rozenek – Majdan.
Biedronka rozpoczęła nową kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. Bohaterka kampanii została Małgorzata Rozenek-Majdan.
„Projekt Lady”, nowość stacji TVN, notuje z odcinka na odcinek coraz lepsze wyniki. Trzeci odcinek programu oglądało ponad 2 miliony widzów. To o przeszło 200 tys. więcej niż tydzień wcześniej. Program Małgorzaty Rozenek jest liderem poniedziałkowego pasma wieczornego.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.