W ostatnich miesiącach marki telewizyjne z portfolio A+E Networks – HISTORY Channel, HISTORY2 oraz Crime+Investigation Polsat, poszerzyły swój zasięg w Polsce o prawie 100 tys. dodatkowych gospodarstw domowych.
Katarzyna Grochola, pisarka i scenarzystka poprowadzi nowy program dokumentalny na Crime+Investigation Polsat, w którym rozmawia z kobietami, które doświadczyły przemocy i wyrwały się z koszmaru.
A+E Networks Poland poszerzyło zespół programowy o czworo menedżerów, a nowoutworzone stanowisko szefa zespołu ds. programowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej objął Bartłomiej Major.
Firma A+E Networks realizuje kolejną lokalną produkcję „Złoto Bałtyku”, która ma pojawić się w wiosennej ramówce telewizji HISTORY. Pięcioodcinkowa seria ma opowiadać o losach osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Zdjęcia zostały zrealizowane w Gdańsku i okolicach.
A+E Networks wspólnie z Onetem produkuje siedmioodcinkowy program „Tajemnice mundialu”, który zadebiutuje 28 maja br. o godz. 22:00 w ramach wydarzenia telewizyjnego HISTORY OF FOOTBALL – 14 dni z futbolem w telewizji HISTORY.
Rozpoczęły się prace nad pierwszą polską produkcją telewizji Lifetime „Królowe second-handów”. Premiera programu przewidziana jest na 10 października br.
A+E Networks poszerza zespół programowo-marketingowy w biurze w Warszawie – stanowisko dyrektora ds. programowych i marek na Europę Środkowo-Wschodnią objął Tomasz Teodorczyk.
Do zespołu firmy medialnej A+E Networks w Polsce dołączył Rami Haidar jako Programme Manager. Z kolei Krzysztof Górski i Tomasz Wysocki awansowali w strukturach firmy.
A+E Networks UK powołało na stanowiska wiceprezesa ds. sprzedaży czasu reklamowego (Vice President, Ad Sales) Luke’a Duffy’ego, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż reklam na kanałach HISTORY, Lifetime, Crime+Investigation i H2 również na rynku polskim.
Koncert „Razem przeciwko rasizmowi” organizowany przez A+E Networks będzie pokazany pomiędzy 21 listopada a 15 grudnia br. na kanałach Lifetime i A&E Network w ponad 135 krajach na świecie. Koncert zostanie zarejestrowany w Shrine Auditorium w Los Angeles.
A+E NetworksPoland rozpoczęło kampanię promującą nowy serial Agnieszki Holland „Dziecko Rosemary”. Premiera produkcji odbyła się 1 maja br. o godz. 21:00 na kanale Lifetime.
Firma A+E Networks nawiązał współpracę z agencją FIRST Public Relations. Nadawca powierzył FIRST PR komunikację wiosennych premier swoich trzech kanałów tematycznych: Lifetime, CI Polsat (Crime + Investigation) i HISTORY.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.