02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
30.04.24, 22:29
| reklama & PR » informacje
Papsi Max zmienia się w Pepsi Zero. Pierwszy Vtuber marki w Polsce
W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero.
30.04.24, 19:42
| telewizja / VOD » informacje
Rafał Zawierucha promuje wiosenną ofertę filmową Stopklatki
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) 29 marca rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
14.06.23, 11:06
| reklama & PR » informacje
Too Good To Go dalej z Flywheel PR
Firma Too Good To Go przedłużyła umowę na prowadzenie działań komunikacyjnych z agencją Flywheel PR. 
15.02.23, 12:00
Polskie Towarzystwo Alergologiczne dalej będzie współpracować z FLYWHEEL
W styczniu br., Polskie Towarzystwo Alergologiczne - inicjator Koalicji na rzecz Leczenia Astmy – przedłużyło współpracę z agencją FLYWHELL PR&DIGITAL.
02.01.23, 19:07
| reklama & PR » ludzie
Paweł Tamioła przeszedł do agencji Flywheel
Na początku stycznia br. Paweł Tamioła objął stanowisko PR Managera w agencji Flywheel.
19.05.22, 10:08
| telewizja / VOD » informacje
Rój 160 dronów nad Warszawą. Nietypowa akcja FilmBox Premium HD
W wieczór 16 maja br., nad warszawskim niebem pojawiło się 160 migoczących obiektów przypominających spadające gwiazdy. Kosmiczne zjawisko było akcją promocyjną kanału FilmBox Premium HD z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Kosmosu.
29.11.21, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
Borys Szyc daje żelazne alibi w spocie BBC First
Borys Szyc wystąpił w spocie promującym wieczorne pasmo kryminalne w BBC First. Aktor w filmie podaje żelazne alibi, by móc zostać w domu i oglądać seriale w BBC First.
17.01.19, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Flywheel tworzy dział Digital Media. Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska przechodzą z Digital Kingdom
Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska.
14.03.15, 18:36
| telewizja / VOD » informacje
Flywheel PR obsłuży kanały Discovery
Discovery Networks w przetargu zamkniętym, wybrało Flywheel PR, która zajmie się obsługą medialną kanałów z dwóch grup: factual oraz lifestyle.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.