Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.
Ruszyło nowe internetowe radio newsowe – Radio Super Express przygotowane przez spółkę TIME SA w ramach Grupy ZPR Media. W każdej godzinie emitowanych jest pięć serwisów informacyjnych, które łącznie zajmują ponad połowę czasu antenowego. Nowe radio zasilane jest przez sztuczną inteligencję – dedykowane modele tworzą informacje w wersji audio.
W styczniu br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak i został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
We wtorek, 7 stycznia br. wystartuje cykl w „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) o emeryturach, w ramach którego do nabycia razem z gazetą będzie m.in. książka „Emerytury 2025. Wielki poradnik dla seniorów”. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie.
Grupa ZPR Media dołączyła do International News Media Association. Organizacja ta zrzesza ponad 800 firm medialnych z 93 krajów, wspierając wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
Grupa ZPR Media pod hasłem „Pomagamy razem” uruchomiła serwis internetowy z praktycznymi informacjami i eksperckimi poradami dla osób dotkniętych powodzią. To wspólna akcja redakcji portali se.pl, murator.pl, MjakMama.pl i PoradnikZdrowie.pl.
19 września br. została uruchomiona seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Pod hasłem „Pomagamy razem” redakcje Grupy ZPR Media organizują w 19 miastach w całej Polsce zbiórkę darów dla powodzian. Za transport darów odpowiada partner akcji – firma InPost.
Radio VOX FM wprowadza do ramówki poranne rozmowy, które będą nadawane w dni powszednie o godz. 8.01. Gospodarzami są dziennikarze informacyjni stacji: Marta Kiermasz, Ewelina Kamińska, Paweł Doncbach i Rafał Piech.
Do 15 sierpnia br. trwają zapisy do nowej edycji Radio Akademii – projektu szkoleniowego dla przyszłych radiowców organizowanego przez Grupę ZPR Media. Najlepsi uczestnicy mają szansę rozpocząć pracę w rozgłośniach Grupy ZPR Media.
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
Z początkiem czerwca br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Radosław Krawczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko Chief Product Officer. Będzie odpowiedzialny za organizację rozwoju serwisów internetowych Grupy.
Szymon Wiechetek awansował na stanowisko Brand Managera i przeszedł z działu marketingu Wnętrza i Profesjonaliści do działu marketingu Budowa w spółce TIME SA.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.