| internet » informacje
Badamy Youtube: preferencje oglądających video
„Badamy Youtube” to seria infografik, które powstają z inicjatywy serwisu YT360.PL przy współpracy z agencją badawczą IQS oraz platformą mediów społecznościowych NapoleonCat.
| reklama & PR » ludzie
Zespół badawczy IQS wzmocniony dziewięcioma osobami
Do zespołu IQS po ponad siedmiu latach wróciła Ewa Ciekanowska, która będzie zarządzać nowym zespołem jakościowym. Dodatkowo do firmy dołączyli inni wysoko wykwalifikowani badacze, z szerokim doświadczeniem agencyjnym.
13.06.22, 13:36
| reklama & PR » ludzie
Marta Rybicka awansuje w IQS
Na stanowisko Chief Commercial Officer awansowała Marta Rybicka, która od stycznia b.r. jest także członkiem zarządu firmy.
17.05.22, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IQS: Młodzi Polacy chętnie obserwują influencerów
87 proc. Młodych Polaków zna choćby ze słyszenia, a 81 proc. obserwuje w social mediach jakiegoś influencera – wynika z autorskiego badania Świat Młodych 6 , zrealizowanego przez agencję badawczą IQS.
14.01.22, 10:00
| reklama & PR » ludzie
IQS od stycznia z powiększonym składem Zarządu. Stanowisko Deputy Chief Commercial Officer objęła Marta Rybicka
Marta Rybicka odpowiada obecnie za pozyskiwanie nowych klientów oraz wzmacnianie sprzedaży do wybranych klientów, rozwój segmentu badań syndykatowych oraz warsztaty dla klientów.
19.07.21, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Dominika Michalak, Monika Górka-Kita oraz Katarzyna Kominek. Z Kantar Polska do IQS
W lipcu br. pion badań IQS powiększył się o trzy nowe badaczki, które zasiliły ilościowo-jakościowy zespół badawczy kierowany przez Jacka Młynarskiego. Dominika Michalak, Monika Górka-Kita oraz Katarzyna Kominek są badaczkami ilościowymi i wcześniej pracowały w Kantar Polska.
06.05.21, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w IQS
Wraz z początkiem maja br., pion badań IQS powiększył się o dwie nowe osoby: Agnieszkę Plutę i Urszulę Dziekańską. Obie panie wcześniej pracowały w firmie Kantar. W IQS objęły stanowiska Senior Research Consultant. IQS wzmacnia także dział realizacji badań, do którego dołączył Marek Michniok - realizator, który pracuje na stanowisku Specjalisty ds. Realizacji Badań.
15.03.21, 12:30
| reklama & PR » ludzie
Jacek Młynarski szefem zespołu badawczego IQS
Do struktur IQS dołączył Jacek Młynarski, który objął stanowisko Business Unit Directora i pokieruje jednym z trzech działów ilościowo-jakościowych.
07.01.21, 15:30
| reklama & PR » ludzie
IQS: zmiany w zarządzie firmy
IQS powołuje Radę Nadzorczą, do której przechodzi wieloletni Partner Zarządzający i współudziałowiec spółki – Matt Wójcik. Funkcję Prezesa Zarządu nadal pełnić będzie Alina Lempa. W nowej roli, jako Chief Commercial Officer, do zarządu powołany został Michał Rogowski.
14.12.20, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
E-klienci zwracają coraz częściej uwagę na sposób dostawy
Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu - wynika z badania ”Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS.
09.10.20, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Szczepanik i Kamil Wolski dyrektorami w strukturach IQS
W ramach modernizacji i optymalizacji struktury organizacyjnej agencja IQS na stanowiska dyrektorskie awansowała dwóch pracowników działów wsparcia – Piotra Szczepanika i Kamila Wolskiego.
20.01.20, 20:00
| telewizja / VOD » informacje
Beata Pajdzińska-Grzegrzółka dyrektorem działu badań jakościowych IQS
Beata Pajdzińska-Grzegrzółka objęła funkcję szefa zespołu w jednym z działów badań jakościowych w agencji badawczej IQS. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Krzywicką-Zdunek.
15.04.19, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Giza członkiem zarządu segmentu DATA w IQS
IQS powiększył swój skład zarządczy i zatrudnił nowego dyrektora odpowiedzialnego za segment DATA. Grzegorz Giza, obejmując stanowisko Chief Growth Officer, wejdzie również do zarządu spółki.
28.05.18, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Dorota Peretiatkowicz ma stanowisku Liderki Innowacji w IQS
Dorota Peretiatkowicz objęła stanowisko Liderki Innowacji w agencji badawczej IQS. Prócz dotychczasowej roli szefa zespołu badawczego, będzie także koordynować sprawy związane z tworzeniem, przygotowaniem i sprzedażą projektów syndykatowych na poziomie różnych zespołów badawczych.
10.05.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
IQS kupuje platformę technologiczną Brandspy
IQS (polska agencja badawcza) zakupiła platformę technologiczną BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych. 
02.11.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Jaki wpływ mają dzieci na rodzinne zakupy?
Dzieci mają spory wpływ na zakup dodatków wyposażenia wnętrz, miejsc na wakacje, czy mebli (odpowiednio 49,4 proc., 41,9 proc. oraz 34,6 proc.).
11.05.15, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska w IQS
Do zespołu IQS dołączyły Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska. Obie panie to specjalistki w zakresie badań marketingowych z doświadczeniem w zagranicznych korporacjach.
09.02.15, 11:06
| reklama & PR » informacje
IQS: wspólna marka dla Grupy IQS i Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych
Polska agencja badawcza Grupa IQS oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych będą działać pod wspólną marką IQS. Nowa strategia jest efektem zmian własnościowych i przejęcia 100 proc. udziałów w spółce IIBR przez Grupę IQS w 2014 r.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.