Tomasz Waligórski, obecny Dyrektor Operacyjny Carrefour Polska, 1 listopada br. obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego spółki. Zastąpi on na tym stanowisku Tarcka Ouaibi. Waligórski jest pierwszym Polakiem, który obejmie tą funkcję w naszym kraju.
Agencja Saatchi & Saatchi wprowadza nową kampanię promującą program lojalnościowy PAYBACK w sieci sklepów Carrefour. W projekcie pojawia się nowa, animowana postać "Punkciaka Marka". Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
W oświadczeniu Carrefour Polska przysłanym do redakcji portalmedialny.pl, firma sprzeciwiła się narracji prezentowanej przez TV Republika w ostatnim czasie.
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin.
W Carrefour rusza nowy program lojalnościowy związany z Kerfusiem — gwiazdą internetu. Akcja skierowana jest do najmłodszych, ale też do młodzieży, dla której Kerfuś stał się elementem popkultury.
Carrefour Polska informuje o zmianach w swojej strukturze organizacyjnej. Izabella Rokicka, dotychczasowa Dyrektorka Komunikacji, objęła stanowisko Dyrektorki Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs.
„Gotowi na wszystkie zmiany” to hasło kampanii telewizyjnej i POS Carrefour promującej asortyment szkolny. Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
31 maja br., w pasażu handlowym Plac Unii przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, ostał otwarty nowy hipermarket sieci Carrefour. Sklep zajął powierzchnię ponad 2000 m2.
Sieć Carrefour dotychczas przeprowadziła reformulację ponad 500 produktów marki własnej i planuje zmiany receptur 40 kolejnych w 2023 roku. Carrefour pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów w recepturach swoich produktów marki własnej, a także eliminuje dodatki niepożądane, wychodząc ponad aktualne przepisy prawa w tym zakresie.
Rozpoczęła się najnowsza kampania Carrefoura promująca specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów hipermarketu. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Wraz z początkiem października br., Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Dołączył on również do Komitetu Wykonawczego sieci.
Od początku lipca br. trwa kampania promująca najnowszą innowację w produkcji środków do prania Persil – mają one w składzie 92 proc. biodegradowalnych składników. Kampania Persila oparta jest na założeniach marketingu bazującego na danych (Data Driven Marketing. Wielokanałowa komunikacja będzie trwać do końca 2022 r.
Sieć Carrefour wystartowała z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Za digitalową odsłonę kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).
Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce ma być dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
15 grudnia br. o godz. 12.00 otwarto hipermarket Carrefour w Suwałkach. W dniu otwarcia na odwiedzających czekały rabaty, konkursy i dodatkowe wydarzenia.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.