| reklama & PR » informacje
JWT Warszawa autorem spotów wspierających promocję Carlsberg Where’s the party?
JWT Warszawa (obecnie LemonSkyJWT) przygotowało spoty telewizyjne wspierające polską odsłonę kampanii „Where’s the party?”. 30-sekundowe spoty będą wspierały trwający od maja do października br. konkurs.
12.07.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
iProspect globalną agencją mediową Carlsberg Group
Grupa Carlsberg wybrała agencję iProspect z grupy dentsu na swoją agencją mediową, odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych firmy na wszystkich rynkach, w tym w Polsce.
17.08.22, 18:40
| reklama & PR » informacje
Pomagaj i wygrywaj. Harnaś wesprze strażaków z OSP
Harnaś po raz kolejny wspiera strażaków z OSP w ramach kampanii „Pomagaj i wygrywaj piwa”. Marka łączy w jednej aktywacji loterię podkapslową dla konsumentów i konkurs, w którym jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej mogą otrzymać bezpośrednie wsparcie finansowe.
11.08.22, 16:15
| reklama & PR » informacje
Piwna marka Brooklyn debiutuje nad Wisłą
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Nowość trafiła do ogólnej dystrybucji, a w telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy.
21.06.22, 09:21
| reklama & PR » informacje
Trzeźwo myślę. VI edycja programu społeczno-edukacyjnego Carlsberg Polska
First Aid Communication będzie odpowiedzialny za realizację i komunikację VI edycji ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę” dla Carlsberg Polska.
30.06.21, 20:15
| reklama & PR » informacje
Grupa Komunikacja Plus pracuje dla marki Piast
Calsberg Polska, firma działająca w polskiej branży piwowarskiej, rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus. W ramach umowy agencje wchodzące w skład GK+ prowadzą działania komunikacyjne dla marki Piast Wrocławski.
11.05.20, 23:03
| reklama & PR » informacje
Carlsberg w nowej szacie graficznej
W pierwszej połowie maja br., na półki sklepowe trafi Carlsberg Pilsner w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Butelka oprócz nowego kształtu będzie miała dodatkowe, przyjazne środowisku rozwiązania opakowaniowe.
05.07.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Akcja Trzeźwo Myślę również placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover
W ramach kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberg Polska, w placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover, trwa akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
30.05.19, 21:44
| reklama & PR » informacje
Marka Carlsberg i FC Liverpool przedłużają współpracę
Marka Carlsberg i klub FC Liverpool przedłużyły swoje partnerstwo o pięć lat. Umowa gwarantuje marce Carlsberg miano Oficjalnego Piwa do końca sezonu 2023/2024. 
15.05.19, 23:00
| reklama & PR » informacje
Carlsberg zmienia kolor na czerwony i świętuje rocznice zmian barw klubowych Liverpool FC
 Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, uwarzonego dla fanów klubu. 
07.05.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Carlsberg promuje ofertę dla kibiców
Marka Carlsberg przygotowała ofertę dla kibiców piłki nożnej. Do sklepów trafiła piłkarska edycja puszek i butelek. Oferta ma być wspierana działaniami m.in. w mediach społecznościowych.
04.09.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
Marka Carlsberg wspiera Business Run 2017
Carlsberg Polska po raz kolejny angażuje się w ogólnopolską sztafetę charytatywną Business Run. Firmę będzie reprezentować 12 drużyn – wolontariuszy z różnych części Polski, którzy pobiegną, by wspierać osoby z niepełnosprawnością ruchową. 
19.01.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie. Kampania marki Carlsberg
Z początkiem 2016 r., pod hasłem „Gdyby Carlsberg robił…”, ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki. Jej zwiastunem jest spot telewizyjny „Gdyby Carlsberg robił salony fryzjerskie”.
19.12.15, 12:00
| reklama & PR » informacje
Weź mnie w obroty. Edukacyjna książeczka od Carlsberg Polska
Carlsberg Polska wydał edukacyjną książeczkę, w której prezentuje komiksy mówiące o butelce zwrotnej z przymrużeniem oka. Rysunki powstały w ramach trwającej od dwóch lat ekologicznej kampanii „Weź mnie w obroty”. 
16.12.15, 02:00
| reklama & PR » informacje
Carlsberg z aktywnościami na EURO 2016
Tuż przed losowaniem grup finału UEFA EURO 2016, Oficjalne Piwo UEFA EURO 2016, poinformował o swojej kampanii marketingowej przygotowanej z okazji mistrzostw Europy we Francji.
03.09.15, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Zmiany na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu w Carlsberg Polska
1 września 2015 r. Piotr Chęcielewski, wiceprezes Carlsberg Polska ds. marketingu, awansował na stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego globalnie za markę Somersby w strukturach Grupy Carlsberg w Kopenhadze. Jego obowiązki w randze wiceprezesa ds. marketingu przejmie Wojciech Żabiński, dotychczasowy dyrektor ds. marek międzynarodowych i innowacji.
01.08.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania społeczna Weź mnie w obroty
W nowej odsłonie, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska kampanii społecznej „Weź mnie w obroty” chodzi o to, by zwiększyć świadomość na temat butelek zwrotnych wśród konsumentów piwa.
10.06.15, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona kampanii Weź mnie w obroty
Trzeci spot kampanii społecznej „Weź mnie w obroty” po raz kolejny w humorystyczny sposób pokazuje, że oddanie butelki do sklepu stanowi prosty i wartościowy gest wobec środowiska.
03.06.15, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Carlsberg z nową reklamą telewizyjną
1 czerwca br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja spotu reklamowego nowego piwa marki Carlsberg -  Carlsberg NOX.
22.04.15, 14:00
| reklama & PR » informacje
Carlsberg z gigantycznym billboardem w Londynie
W Londynie zawisł prawdopodobnie najlepszy billboard na świecie. Londyńczycy przechodząc obok plakatu mieli możliwość skosztować piwa Carlsberg wprost z billboardu. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.