22.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
TymbarkuJEMY. Nowa odsłona kampanii napojów Tymbark
Ruszyła wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka chce podkreślić, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.
21.05.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kubuś przypomina w kampanii, że soki 100% i musy marki stanowią porcję warzyw i owoców
W najnowszej kampanii marka przypomina, że soki 100% i musy Kubuś stanowią pyszną porcję warzyw i owoców, bez dodatku cukru.
18.05.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale! Kampania Tymbark Just Plants
Ruszyła kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania mają skupiać się na zaprezentowaniu oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji.
10.03.23, 11:00
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa linii Kubuś Immuno. Marka wprowadziła nowe produkty
Ruszyła kampania dla linii Kubuś Immuno przypominająca o sposobie na wspieranie odporności na przełomie zimy i wiosny. W nowej linii pojawią się produkty zawierające witaminę C i cynk.
29.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kosmiczna promocja Kubusia z nagrodami
Kubuś rozszerza akcję z kosmicznymi naklejkami. Marka startuje z nową promocją, w której dzieci mogą zdobyć nagrody związane z kosmosem.
24.09.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Antybaton Łowicz w interaktywnej grze video
22 września 2022 roku wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Marka zaprosiła do współpracy Piora ,,Izaka’’ Skowyrskiego, polskiego gamera. Uruchomiono także interaktywny film na YouTubie.
09.09.22, 09:23
| reklama & PR » informacje
Tymbark promuje swoje musy
Marka Tymbark ruszyła z kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu.
03.03.22, 19:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Maspex przejęła polskie aktywa Roust Corporation
Grupa Maspex sfinalizowała proces przejęcia polskich aktywów Roust Corporation. W wyniku transakcji firma zakupiła spółkę CEDC International oraz jej spółkę zależną B2B Wine & Spirits - wraz z prawami do wszystkich marek oferowanych przez CEDC: Żubrówki, Soplicy, Absolwenta oraz marki Bols. 
02.11.21, 12:06
| biznes i technologie » informacje
Maspex przejmuje CEDC i znane marki wódki
Grupa Maspex - właściciel m.in. marek Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz - podpisała warunkową umowę z Roust Corporation na zakup jej spółki zależnej (CEDC), która prowadzi całą działalność grupy Roust w Polsce.
26.08.21, 12:30
| reklama & PR » informacje
Poszukiwacze zaginionych płatków. Lubella rusza z kreatywnym konkursem
Lubella wraz z dwójką influencerów gamingowych przygotowała wyzwanie dla wielbicieli płatków i fanów Vito i Belli. Za odkrycie zaginionych haseł można zdobyć Mystery Boxy z gamingowymi gadżetami, a w finale czeka pięć zestawów Super Box z konsolą i akcesoriami.
01.06.21, 18:21
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Audiobooki, bajki i gry od marki Kubuś na Dzień Dziecka
Z okazji Dnia Dziecka marka Kubuś udostępniła w sieci dla najmłodszych ponad 20 audiobooków, 10 bajek, 10 gier edukacyjnych i nowe piosenki.
13.05.21, 20:00
| reklama & PR » informacje
Cezary Pazura gospodarzem studia DŻEM DOBRY
Łowicz rusza z akcją formatu „DŻEM DOBRY!”. W studiu z najmłodszymi miłośnikami dżemów spotka się Cezary Pazura.
05.05.21, 20:06
| reklama & PR » informacje
Eksperci w nowych spotach marki Alcalia
Alcalia kontynuuje swoją komunikację w postaci spotów, w których eksperci z różnych dziedzin opowiadają, dlaczego sięgają po tę wodę i w czym tkwi jej wyjątkowy charakter.
08.03.21, 10:01
| reklama & PR » informacje
Alcalia. Woda o pH 9,36 debiutuje na rynku
Na rynku debiutuje Alcalia (Maspex) - naturalnie alkaliczna woda mineralna o SUPER wysokim pH 9,36. Wprowadzenie produktu wspiera szeroko zakrojona kampania.
12.01.21, 11:09
| reklama & PR » informacje
FoodCare ma zakaz wytwarzania napojów NGINE upodobnionych do napojów TIGER
Firma FoodCare otrzymała zakaz wytwarzania, wprowadzania do obrotu i reklamy napojów NGINE, w opakowaniach które upodobniła do opakowań napojów TIGER. 
24.11.20, 10:08
| reklama & PR » informacje
Pan Jesieniarz w komunikacji marki Łowicz
Marka Łowicz zaprosiła do współpracy aktora Mirosława Zbrojewicza. W spotach artysta wciela się w postać Pana Jesieniarza, i z przymrużeniem oka radzi, jak uprzyjemnić sobie jesienny czas. 
24.07.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Uwolnij WITTaminy z DrWitt Vitamin Water. Maspex promuje nową linię produktów
Prowadzona obecnie kampania marki DrWitt w mediach społecznościowych ma zwracać uwagę na zalety Vitamin Water. 
23.06.20, 13:08
| reklama & PR » informacje
Nestea wraca i nawiązuje w spocie do relaksu
Marka Nestea powraca na rynek i w nowej kampanii chce przenieść konsumentów do świata beztroskiego relaksu.
10.06.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Big Picture pracuje przy najnowszej kampanii marki Kotlin
Marka Kotlin (Maspex) powierzyła działania komunikacyjne przy najnowszej kampanii pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” agencji Big Picture. 
12.04.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Kubuś promuje Mus+Jogurt
Marka Kubuś rozpoczęła promowanie nowego produktu Mus+Jogurt. Działania będą widoczne m.in. w TV i kinach. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.