W lutym br. do zespołu Warsaw/Creatives dołączył Maksymilian Szyłkiewicz obejmując stanowisko Group Account Manager w dziale Client Service. Do jego zadań należy, m.in.: budowanie relacji z obecnymi, jak i przyszłymi klientami agencji oraz prowadzenie kompleksowych projektów w ramach strategii obsługi 360’.
Samsung ruszył z letnią odsłoną kampanii, prezentując przy tym osiem premierowych modeli lodówek Side-by-Side. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, bilboardy sponsorskie, product placement oraz social media.
Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Tefal - Cook4Me touch, który stanowi połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal.
Ruszyła performance’owa kampania marki ACUVUE (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVU” w aplikacji Twoje ACUVUE. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
Spółki dentsu Polska - Isobar oraz iProspect pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron internetowych, kreację, strategię oraz media buying.
Pod hasłem „Nowa ŠKODA OCTAVIA. Premiera Roku” marka prowadzi kampanię czwartej generacji swojego flagowego pojazdu. Celem jest promocja modelu OCTAVIA. Hasło kampanii ma zwracać uwagę na wyjątkowość auta. Kampania wystartowała w pierwszych dniach lipca br.
Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy”, która wspiera wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada Isobar Polska.
Agencje Red8 Advertising i Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Vectra, operator telekomunikacyjny, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.
Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Na początku maja br. znikną z rynku znikają brandy Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.
Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty, m.in. dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.