| reklama & PR » informacje
Zenith: inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 r. – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6 proc. - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3 proc., co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1 proc.
11.09.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
Raport Publicis Groupe: rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
Wartość rynku reklamowego wyniosła w I półroczu 2023 r. przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze i kinie, zmalały zaś w prasie.
10.06.22, 08:15
| telewizja / VOD » badania rynku | reklama & PR » informacje
Zenith: globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8 proc. w 2022 roku
Zenith prognozuje, że Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12 proc. wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. Koszt reklamy TV wzrośnie o ok. 11 proc.-13 proc. Z kolei wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15 proc. rocznie do 2024 r
20.07.21, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Bianka Pawlewska: Segment reklamy kinowej będzie odbudowywać się krócej niż zakładaliśmy
Rozmowa z Bianką Pawlewską, senior vice-president of cinema advertising New Age Media International, m.in. na temat reklamy kinowej i kondycji kin po ponownym otwarciu.
10.02.21, 13:12
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
SAR i IAA Polska wzywają rząd zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
09.02.21, 20:04
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
To haracz uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę. Media piszą do władz i polityków
Nadawcy i wydawcy wspólnie zaapelowali do polityków, aby nie wprowadzać nowego podatku na rynku reklamy.
09.12.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe: polski rynek reklamy zmniejszył się po 9 miesiącach aż o 11,7 proc.
Wartość netto rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2020 r. wyniosła niemal 6,1 mld zł, co oznacza spadek o 11,7 proc. w stosunku do takiego samego okresu 2019 r. – wynika z najnowszego raportu „Rynek Reklamy i Mediów”, tworzonego przez analityków Publicis Groupe Polska.
28.07.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: kryzys spowodowany koronawirusem przyspieszył rozwój reklamy w kanale Digital
Kryzys spowodowany korona wirusem w br. dotknie rynek reklamy i mediów. Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o 9,1 proc. Rynek reklamy najbardziej ucierpiał w II kwartale 2020 – wynika z analizy agencji mediowej Zenith.
17.12.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w III kwartale 2019 r.
Po dziewięciu miesiącach 2019 r., polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w I kwartale do 6,3 proc. w III – wynika z raportu Starcom.
11.10.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: nieznaczne spowolnienie rynku reklamowego w Polsce
Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 3,9 proc. na 3,1 proc., czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4 proc., a ich suma ma zaknąć się w kwocie 640 mld USD.
12.03.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Według Starcom rynek reklamy wzrósł w 2018 r. o 7,8 proc.
Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2018 r. wyniosła 9,5 mld zł. Dynamika wydatków wyniosła 7,8 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Szczytem koniunktury na rynku był czerwiec, czyli okres Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.
06.12.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Magda Kolenkiewicz: Budżety rosną bardzo mocno. Kolejne kwartały nie będą już tak dobre
Po dziewięciu miesiącach 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6 proc. w II kwartale do 8,0 proc. w III - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu.
06.12.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: blisko 9 proc. wzrost wydatków reklamowych po trzech kwartałach 2018 r.
Po dziewięciu miesiącach 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6 proc. w II kwartale do 8,0 proc. w trzecim. W całym analizowanym okresie rynek zanotował największy wzrost od 2008 r. - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom.
05.12.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: w 2019 roku rynek reklamowy w Polsce będzie rósł
Według prognozy agencji mediowej Zenith, wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w 2019 r. o 4,2 proc. i sięgnie kwoty 7,919 mld PLN netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w przyszłym roku o 4 proc., a ich suma zamknie się w kwocie 604 mld USD.
27.09.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
O 6,6 proc. Rynek reklamowy jednak przyspieszył
Dynamika wzrostu polskiego rynku reklamowego sięgnie w tym roku 6,6 proc., a łączna wartość wydatków na reklamę wyniesie 7,533 mld PLN netto – wynika z najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith. 
26.03.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rynek reklamowy w Polsce urośnie o 2,3 proc. w 2018 r. [infografika]
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w tym roku o 2,3 proc., a wartość inwestycji w reklamę wyniesie na koniec roku 7,231 mld PLN netto − prognozuje agencja mediowa Zenith. Wyższe są także prognozy wzrostu dla globalnego rynku reklamowego – w tym roku wzrośnie o 4,6 proc., osiągając na koniec roku wartość 579 mld USD netto.
27.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: rynek reklamowy w 2017 r. osiągnął wartość 8,8 mld zł
W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł. Oznacza to wzrost o 2,3 proc. względem roku poprzedniego - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Zgodnie z prognozami dynamika wydatków w IV kwartale istotnie przyspieszyła, a inwestycje reklamodawców wzrosły aż o 5,5 proc. 
09.01.18, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Haitong Bank: rynek reklamy w Polsce będzie rósł w tempie około 4 proc.
Analitycy Haitong Bank przeanalizowali rynek mediów w Polsce i wyróżnili tematy, które według nich będą miały największe znaczenie dla mediów krajowych przez najbliższe 12 miesięcy. Eksperci przede wszystkim wskazują na słabą dynamikę rynku reklamowego, mimo dobrych obecnie wskaźników makroekonomicznych. 
27.12.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
New Age Media zmienia polityke cenową
Biuro reklamy kinowej New Age Media wprowadza nową politykę cenową. Zmiana ma polegać na zróżnicowaniu cen spotów w blokach reklamowych, ze względu na rodzaje filmów, przed którymi są wyświetlane. 
01.12.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Starcom: Rynek reklamowy rośnie, ale poniżej oczekiwań
W trzech kwartałach br. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 6 118 mln zł, wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,2 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,2 proc.), w drugim kwartale dynamika spadła do +0,5 proc., a w trzecim wyniosła +1,1 proc.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.