Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°.
Od 17 czerwca br. na platformie Roblox ruszył konkurs Oranżady Hellena Strzelająca z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena”, która swoją premierę miała 7 czerwca br.
W marcu br. rozpoczęła się kampania letnia ORANŻADY Hellena Zero Cukru. Kampania obejmuje TV, digital, OOH, Radio i działania w obrębie trade marketingu, a jej bohaterem ponownie został Kuba Wojewódzki, ambasador marki Hellena. Za komunikację marki odpowiada agencja LoveBrands Group.
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
Agencja komunikacji LoveBrands Group wraz z agencją badawczą SW Research postanowiły zbadać nastroje Polaków i przeanalizować je z pomocą ekspertów w dziedzinie gospodarki oraz psychologii biznesu.
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, , wychodzi naprzeciw czasom, zmienia tryb pracy i zmienia zasady funkcjonowania biura.
LoveBrands Relations startuje z nową specjalistyczną marką w segmencie komunikacji i marketingu, tym razem w szeroko rozumianej medycynie i ochronie zdrowia.
Do Agencji LoveBrands Relations dołączyła Agnieszka Prokopowicz. Razem z pracującym dla agencji Piotrem Widłą stworzą nowy zespół kreatywny. Będą odpowiedzialni za nowe projekty powstające w firmie oraz wsparcie obecnych realizacji pod kątem kreatywnym i contentowym.
LoveBrands Relations nawiązało współpracę z Gedeon Richter Sp. z o.o, firma farmaceutyczną realizującą projekt „Recepta na sukces”, skierowany do studentów farmacji oraz medycyny.
Producent i dystrybutor bestsellerowych zabawek L.O.L. podjął rozpoczął działania z obszaru Influencer marketingu. Do współpracy wybrał agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej - LoveBrands Relations.
LoveBrands Relations będzie do końca br. wspierać pro bono Fundację Powszechnego Czytania. Wspólne działania w szczególności skupią się wokół projektu „Książka na receptę”.
W agencji LoveBrands Relations Jędrzej Sudnikowicz dołączył do zespołu Life science & CSR. Tym samym rozwija praktykę na stanowisku Communications Consultanta, pracując przy projektach CSR, kampaniach edukacyjnych i społecznych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.