27.07.22, 12:11
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach
Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.
09.12.21, 21:00
| internet » e-commerce
Frisco.pl rozpoczyna działalność w kolejnych miastach
Frisco.pl wchodzi na Śląsk i do Trójmiasta. Firma otwiera lokalne centra dystrybucji i nawiązuje współpracę z miejscowymi dostawcami.
26.01.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe zwycięzcą przetargu na kompleksową obsługę Frisco.pl
Supermarket online Frisco.pl rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, powierzając cały budżet agencjom z Grupy Publicis.
16.05.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ty wybierasz godzinę dostawy. Kolejna odsłona kampanii Frisco.pl
Wystartowała nowa odsłona kampanii supermarketu online Frisco.pl komunikująca możliwość wyboru czasu dostawy z dokładnością do jednej godziny. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Spark Foundry.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
05.02.18, 20:00
| internet » e-commerce
Kobiety częściej niż mężczyźni kupują produkty spożywcze przez Internet
Co siódmy internauta regularnie kupuje produkty spożywcze w sieci. Częściej kobiety niż mężczyźni - wynika z raportu e-Izby i Frisco.pl – supermarketu online zatytułowanego „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online”. Polacy elektronicznie najczęściej kupują napoje, pieczywo, owoce i warzywa.
17.05.17, 20:21
| reklama & PR » informacje
Absurdy hipermarketów w nowej kampanii Frisco.pl
Ruszyła kampania Frisco.pl, supermarketu online. Spoty przygotowane przez agencję LiquidThread w zabawny sposób przedstawiają absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w hipermarketach i supermarketach stacjonarnych.
01.06.16, 19:00
| reklama & PR » informacje
CluePR dla Frisco.pl
Agencja CluePR zajmie się obsługą Frisco.pl – jednego z największych e-supermarketów w Polsce, znajdującego się w portfelach funduszy z Grupy MCI. Współwłaścicielem Frisco jest Eurocash.
12.05.16, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nie idź na zakupy. Idź na… Kampania Frisco.pl
Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki i wspiera ją zintegrowaną kampania reklamową pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się SMG.
17.04.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Frisco.pl klientem SMG
Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczął współpracę z agencją SMG w obszarach marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. 
26.10.15, 19:00
| prasa » informacje
#friscofresh. Magazyn supermarketu Frisco.pl
"#friscofresh" to tytuł nowego, bezpłatnego miesięcznika custom publishing wydawanego przez internetowy supermarket Frisco.pl.
05.12.14, 10:43
| internet » informacje
Kampania Frisco.pl z beaconami
Na powierzchniach reklamowych stacji Centrum w warszawskim metrze Frisco.pl otworzyło sklepy firmowe wyposażone w nowoczesne beacony w ramach kampanii promującej mobilne zakupy.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.