W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz rozpoczęła projekt "Czysta Moc”, w którym ma obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl złożą się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował rysownik Andrzej Rysuje.
Agata Rajmuniak została zastępczynią dyrektora ds. strategii subskrypcji “Wyborczej”. W nowej roli jest odpowiedzialna za działania operacyjne w kluczowych obszarach dotyczących prenumeraty cyfrowej serwisów internetowych tytułu.
piątek, 22 listopada br., odbędzie się nagranie specjalnego wydania wideopodcastu „Dzieje się” na żywo z udziałem publiczności. To pierwszy taki projekt przygotowany tylko dla subskrybentów TOK FM Premium.
Wyborcza.pl, Radio TOK FM i Gazeta.pl przygotowują w środę, 6 listopada br. “Poranek wyborczy”, w którym dziennikarki i dziennikarze z trzech redakcji skomentują wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. Program na żywo, dostępny będzie zarówno w wersji audio jak wideo od godz. 7:00.
“Wyborcza” przygotowała dla swoich odbiorców szeroki wachlarz treści na temat wyborów prezydenckich w USA, które odbędą się 5 listopada br. Wydarzenia na bieżąco ze Stanów Zjednoczonych będzie relacjonował dziennikarz “Wyborczej” Maciej Czarnecki.
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” rozpoczęły projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej.
Rozpoczęły się zapisy do III edycji “Wielkiego testu wiedzy o klimacie”, która odbędzie się 26 listopada br. w sześciu polskich miastach. To akcja edukacyjna Wyborcza.pl i “Gazety Wyborczej” (Grupa Agora) dla uczennic i uczniów szkół ponadpodstawowych.
W piątek, 27 września br. rozpoczęła się piąta już edycja “Supermiast i Superregionów” – akcji organizowanej przez lokalne redakcje “Wyborczej” oraz Wyborcza.pl. W tym roku głównym tematem projektu jest stan, rozwój i przyszłość kolei w Polsce.
Redakcja “Wyborczej” wraz z ekspertkami i ekspertami będzie poszukiwała odpowiedzi na pytania dotyczące przyszłości i jej zaprojektowania w ramach nowego futurystycznego projektu "Przyszłości do życia”. Na cykl złoży się seria artykułów, podcastów i wideocastów, a także debata ekspercka.
W piątek, 13 września br. zadebiutował wideopodcast polityczny "Dzieje się", który przygotowują w ramach współpracy cztery redakcje: Radia Zet, TOK FM, Wyborcza.pl oraz Polityki Insight.
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
Media Grupy Agora włączyły się w obchody 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Gazeta.pl i "Wyborcza" przygotowały na swoich łamach materiały i sekcje tematyczne, z kolei Radio ZET i AMS objęły patronatem medialnym kampanię "Byli tacy jak Ty", zorganizowaną przez fundacje Nie zapomnij o nas i Siepomaga.
Redakcje Sport.pl oraz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl połączą siły podczas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Materiały sportowe dostępne będą online i na łamach dziennika.
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.
Od kwietnia do grudnia br. potrwa akcja “Wysokich Obcasów” – „Nieustraszona w pracy”, inspirująca kobiety do walki o równe prawa i budująca wspólnotę odważnych, wspierających się kobiet. Podczas gali wieńczącej projekt poznamy laureatki plebiscytu – dwie „Nieustraszone”.
Od marca br. lokalne zespoły redakcyjne “Wyborczej” działają już w nowej strukturze organizacyjnej. Najmniejsze z nich korzystają ze wsparcia redakcyjnego i redaktorskiego zespołów z większych miast. Po zmianach redakcje “Wyborczej” w dalszym ciągu wydają 30 lokalnych serwisów.
Zespoły “Wyborczej” po raz kolejny przygotowały wydarzenia, w których można wziąć udział dzięki licytacji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcje obejmują, m.in. spacer z Adamem Wajrakiem po Puszczy Białowieskiej czy dzień w redakcji z Romanem Imielskim i Moniką Tutak-Goll.
Od 1 stycznia br. nową szefową redakcji lokalnych „Wyborczej” jest Paula Skalnicka. Zastąpiła Mikołaja Chrzana, który został powołany do zarządu nowo utworzonej spółki Wyborcza.
Od początku stycznia br.. Marek Wilk odpowiada za zarządzanie działem sprzedaży „Wyborczej”, którego oferta obejmuje, m.in. “Gazetę Wyborczą”, Wyborcza.pl, “Wysokie Obcasy Extra” i “Książki. Magazyn do czytania”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.