Firma Nestle Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE w wyniku wygranego przetargu, przygotowanie kampanii wizerunkowej pod hasłem „ALE smaczne! ZAKŁAD?”. Działania mają na celu wzrost świadomości i widoczności marki, której główną misją jest rozkochać konsumentów w produktach roślinnych od pierwszego kęsa.
Firma Nestle Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kampanii dla marek KITKAT I LION pod hasłem „Loteria muzyczna KitKat & Lion”. Centralnym punktem aktywacji jest loteria promocyjna i działania z zakresu influencer marketingu na platformach TikTok i Instagram.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Idzie zima, kasę trzymaj od Nestlé”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To już kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
Firma Lewiatan powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii wspierającej program lojalnościowy z kartą ,, Mój Lewiatan”, który realizowany jest w sieci sklepów Lewiatan. Projekt został pozyskany przez agencję w ramach wygranego przetargu.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Śmigaj z Nestlé po nagrody”, który realizowany jest w sieci sklepów Intermarché.
Firma Beko powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej akcji promocyjnej cashback pod nazwą „Kuchenna promocja Beko”. To pierwszy klient agencji z kategorii dużego AGD.
Marka Black znajdująca się w portfolio FoodCare, powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Zlecenie zostało pozyskane w wyniku wygranego przetargu.
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder pozostał na stanowisku Prezesa Zarządu.
Firma Nestlè Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii audioteksowej dla marki WINIARY pod hasłem „Smak inspiracji, smak wygranej!"
14 lutego br. uruchomiono możliwość przyjmowania zgłoszeń do „Jedynej takiej loterii”. W puli nagród są radia DAB+, miniwieże oraz nagroda główna – samochód osobowy. Informacje o laureatach będą pojawiać się regularnie na antenie Programu 1 Polskiego Radia.
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla Majonezu Dekoracyjnego marki WINIARY w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Kasa bez kolejki”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.