08.11.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Marka Cleanic wybiera OX Media
OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na polskim rynku oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami.
26.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol
Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które we wrześniu 2020 r. odbędą się w Krakowie.
09.09.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
OX Media współpracuje z marką Obsessive
Obsessive - marka produkującą bieliznę oraz OX Media rozpoczynają współpracę. Agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera.
05.05.19, 20:00
| internet » informacje
OX Media współpracuje przy tworzeniu nowego serwisu Wonga
Agencja marketingowa i software house - OX Media stała się wsparciem technologicznym w zakresie budowy nowego serwisu Wonga.
04.04.19, 08:15
| internet » artykuły
Asystent Google rewolucjonizuje wyszukiwanie - co musisz zmienić w swoim SEO?
Czy wiesz, że możesz pozyskiwać klientów i użytkowników, nawet gdy leżą w wannie albo spacerują? Asystent Google staje się towarzyszem życia, zwłaszcza dla młodszej generacji. Artykuł ekspercki Dariusza Szpaka, Co-owner/Creative Director, OX Media.
28.02.19, 11:59
| reklama & PR » informacje
OX Media dla Velvet Baby
Agencja OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby. Założenia współpracy oparte są o analizę mam w sieci i szereg insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami. 
21.01.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2018 r. i prognoza na 2019 r. według Dariusza Szpaka (Agencja OX Media)
Wydarzenia na rynku reklamowym i medialnym w 2018 r. podsumowuje dla portalmedialny.pl  Dariusz Szpak (Agencja OX Media).
29.10.14, 14:09
| reklama & PR » informacje
Agencja OX Media dla SMS Audio
Agencja social media&interactive OX Media wygrała przetarg na obsługę działań społecznościowych SMS Audio, marki studyjnej jakości słuchawek, której właścicielem jest Curtis „50 Cent” Jackson.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.