16.01.24, 23:27
| reklama & PR » informacje
Muśnij sobie! Daria ładocha promuje musy owocowe Herbapolu
Ruszyła pierwsza w tym roku kampania TV firmy Herbapol-Lublin. Pod hasłem „Muśnij sobie!” są w niej promowane musy owocowe Herbapol. W emitowanych spotach video, kulinarna ekspertka - Daria Ładocha, inspiruje do kreatywnego wykorzystania tych produktów.
29.08.23, 11:12
| reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin promuje musy owocowe w kampanii z Darią Ładochą
Ruszyła nowa kampania "Muśnij sobie!" promująca musy owocowe Herbapol-Lublin. Daria Ładocha, ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje w spotach, jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie i na kanałach Darii Ładochy.
03.08.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Anna Radowicka PR managerem ds. korporacyjnych w Herbapol-Lublin S.A.
Anna Radowicka objęła obowiązki PR Managera ds. korporacyjnych w firmie Herbapol-Lublin S.A. Do jej głównych zadań należy opracowanie i realizacja strategii komunikacji firmy oraz dbałość o relacje z otoczeniem. Radowicka pozostaje na stanowisku PR & Social Media Managera, które piastuje od 2022 r.
26.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol Poznań promuje leki ziołowe Sylimarol 70 i Sylimarol Vita 150
Agencja NEKK (Grupa NEUCA) wygrała przetarg na całoroczną komunikację leków ziołowych Sylimarol 70 i Sylimarol Vita 150 – flagowych produktów Herbapolu Poznań. Strategia obejmuje spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklamę w serwisach VOD oraz kampanię informacyjną skierowaną do farmaceutów.
20.10.22, 19:00
| internet » informacje
Herbapol otwiera swój profil na Tik Toku
17 października br. marka Herbapol, producent soków, uruchomiła swój profil na Tik Toku, @herbapol_masztownaturze. Firma zapowiada systematyczny rozwój tego kanału komunikacji.
28.07.22, 09:42
| reklama & PR » informacje
#21szklanek. Letnia kampania syropów marki Herbapol
Na początku lipca br., ruszyła letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.
02.11.21, 18:15
| reklama & PR » informacje
Marka Herbapol Polana startuje z pierwszą kampanią reklamową
Marka Herbapol Polana ruszyła z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową, która potrwa przez cały listopad br. Emisję spotu zaplanowano w głównych stacjach TV oraz na platformach VoD i w serwisie YouTube.
07.09.21, 19:47
| reklama & PR » informacje
Rodzina Leśniewskich w nowej odsłonie kampanii marki Herbapol
Po rodzinie Wiśniewskich i Malinowskich nadszedł czas na Leśniewskich, czyli bohaterów kampanii reklamowej Serviceplan Health dla marki Herbapol.
23.03.21, 17:13
| reklama & PR » informacje
Herbapol. I dzień smakuje lepiej! Nowa kampania reklamowa marki
W marcu br. marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych.
11.06.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Spróbuj lata w 5 smakach. Kampania letniej edycji syropów marki Herbapol
Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową „Spróbuj lata w 5 smakach” promującą orzeźwiające warianty syropów owocowych z limitowanej, letniej edycji.
13.04.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin reklamuje linię Zioła Mnicha
Marka Herbapol kontynuuje kampanię reklamową promującą linię herbatek funkcjonalnych Zioła Mnicha rozpoczętą w marcu. Działania prowadzone w serwisach VOD potrwają do końca kwietnia br.
19.01.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
I dzień smakuje lepiej. Herbapol promuje herbaty owocowe Herbaciany Ogród
Marka Herbapol wystartowała z kampanią wizerunkową herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród, podkreślającą ich mocno owocowy i przyjemnościowy charakter.
04.12.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Herbapol promuje herbatki ziołowe Zielnik Polski
Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski.
12.11.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Herbapol promuje syropy Owocowa Spiżarnia
Wystartowała kolejna odsłona parasolowej kampanii wizerunkowej marki Herbapol, tym razem skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia.
24.10.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
I dzień smakuje lepiej! Herbapol startuje z kampanią parasolową
Marka Herbapol wystartowała z parasolową kampanią wizerunkową wspierającą najważniejsze kategorie produktowe. 
14.03.17, 20:29
| reklama & PR » informacje
Herbapol ponownie reklamuje produkty dżemowe i linię Herbaciany Ogród
Herbapol-Lublin rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są TV (Telewizja Polska, TVN i Polsat), a celem kampanii jest wzrost świadomości dotyczącej produktów i przypomnienie konsumentom o najważniejszych ich benefitach.
06.02.17, 07:00
| reklama & PR » case study
Case study: Owocowa loteria marki Herbapol
Opis promocji konsumenckiej "Owocowa loteria" prowadzonej od 1 października do 26 listopada 2016 r. dla marki Herbapol. Organizatorem loterii była Agencja Unique One z siedzibą w Warszawie.
30.09.16, 15:00
Rusza Owocowa loteria Herbapol-Lublin wspierana kampanią reklamową
1 października br. ruszy promocja konsumencka Owocowa loteria, organizowana przez firmę Herbapol-Lublin S.A. Na uczestników czeka ponad 1 300 nagród, w tym nagroda główna – rodzinny samochód Toyota Auris Hybrid. 
12.10.15, 08:00
| reklama & PR » informacje
Tomasz Jakubiak w kampanii dżemów firmy Herbapol
12 października br. wystartuje nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. 
28.11.14, 22:26
| reklama & PR » informacje
Przyjemność. Masz to w naturze. Nowa kampania marki Herbapol
Trwa kampania reklamowa marki Herbapol prowadzona pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze”. Komunikacja produktów z charakterystycznym zielonym listkiem skupia się na podkreśleniu przyjemności towarzyszącej ich spożywaniu. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.