08.12.23, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Agata Hajduk, Joanna Bieniewska i Piotr Szuber awansują w Zjednoczenie.com
Agencja interaktywna Zjednoczenie.com reorganizuje i wzmacnia dział Client Service. Poszerzenie kompetencji doświadczonych pracowników i awansowanie ich na wyższe stanowiska ma być odpowiedzią na zwiększające się portfolio klientów i nowe projekty interaktywne.
17.05.19, 14:15
| reklama & PR » informacje
Kampanie Tikkurila w digitalu piąty rok w agencji Zjednoczenie
Tikkurila Polska, po rozstrzygnięciu przetargu na działania digital w 2019 r., rozpoczyna piąty rok współpracy z agencją Zjednoczenie z Gdańska.
04.06.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
#SkinMate. Contentowy magazyn marki KosmetykiAA od zjednoczenia
Ruszył internetowy magazyn #SkinMate pod patronatem marki Kosmetyki AA. Koncepcję platformy stworzyła agencja zjednoczenie.
18.03.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Cropp zwraca uwagę na jeans. Kampania od agencji zjednoczenie.com
Marka Cropp na początku marca br. wystartowała z kampanią Denim – projektem pokazującym, że w ofercie mają wiele modeli, kolorów i fasonów jeansów.
04.11.15, 20:00
| internet » informacje
Zjednoczenie przygotowało nową stronę dla marki Frugo
Do grona klientów agencji zjednoczenie dołączyła marka Frugo. W związku z nową kampanią marki – Frugolution – agencja stworzyła dla niej serwis internetowy.
24.09.15, 19:00
| reklama & PR » informacje
House z kampanią wizerunkową ON OFF
House nowy sezon zaczyna od kampanii wizerunkowej ON OFF. W kontynuacji wcześniejszego konceptu muzycznej podróży, nowa kolekcja zaprezentowana tym razem zostaje na tle bajkowej Islandii. Za realizację strony kampanijnej odpowiedzialne jest Zjednoczenie.
21.08.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
Digitalowa obsługa Tikkurila Polska w rękach Zjednoczenia
Zjednoczenie jest odpowiedzialne za działania digitalowe dla Tikkurila Polska – producenta farb i lakierów.
03.04.15, 18:46
| reklama & PR » informacje
Zjednoczenie dla nowej marki Cosmepick
Cosmepick to nowa marka kosmetyczna skierowana do młodych, odważnych i energicznych dziewczyn. Marka oferuje dostęp do nietuzinkowych produktów, które mają inspirować młode dziewczyny do poszukiwań i pokazania prawdziwej siebie.
31.10.14, 20:32
| reklama & PR » informacje
Kampania CROPP FEAT. od zjednoczenie.com
Tej jesieni Cropp postawił na współpracę z muzykami. W wybranych sklepach marki znajda się kolekcje sygnowane przez Izę Lach i Kamila Bednarka. Na potrzeby inicjatywy, zjednoczenie.com opracowało koncept Cropp FEAT., podkreślający wkład muzyków w stworzenie kolekcji. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy