Wystartowała kampania reklamowa nowej promocyjnej pożyczki eurobanku pod hasłem „500 zł rocznie za każde pożyczone 10 000 zł”. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Starcom.
eurobank uruchomił odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Nowa strona to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media.
7 września 2018 r. do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 2 listopada br. „Wyprzedaż pieniędzy”– pożyczkę: 160 zł miesięcznej raty przy pożyczce na kwotę 10 000 zł, RRSO na poziomie 9,17%.
9 marca br. wystartowała kampania wizerunkowa eurobanku pod hasłem „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. To pierwsze kreatywne efekty rozpoczętej w styczniu br. współpracy Leo Burnett i eurobanku.
Do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia „Wypożyczkę” - pożyczkę gotówkową z niezmienną, z góry znaną opłatą roczną.
Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię rekomendacji dla eurobanku. Ambasadorzy mają promować konto Active. Koncepcja projektu została oparta na zachęcaniu konsumentów do aktywności fizycznej i osadzenia produktu bankowego w kontekście sportowo-lifestylowym.
Do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia nową odsłonę pożyczki gotówkowej „Wypożyczka” - z darmową przerwą w spłacie raty.
Firma Euro Bank SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego marki eurobank. Zwycięzcą przetargu jest agencja SMG, która współpracuje z eurobankiem nieprzerwanie od 2007 r.
Od 19 października br. emitowany jest nowy spot reklamowy eurobanku, w którym Piotr Adamczyk wyjaśnia, jak w trzech prostych krokach zarobić na lokacie 5 proc. To kolejna kampania reklamowa Eurobanku z udziałem aktora.
5 października br. roku do emisji trafił nowy spot reklamowy eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia „Wypożyczkę” - pożyczkę gotówkową z niezmienną, z góry określoną „opłatą za wypożyczenie”.
eurobank przedłużył akcję promującą kredyt gotówkowy z gwarancją szybkości „Dziś gotówka albo stówka”. Kampania reklamowa obejmuje m.in. nowe spoty telewizyjne z udziałem Piotra Adamczyka.
1 października br. eurobank uruchomił ofertę kredytu gotówkowego z gwarantowanym oprocentowaniem 5,9 proc. Równolegle wystartowała kampania marketingowa z Piotrem Adamczykiem w roli głównej.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.