22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
12.05.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Powiedz tak na smak. Peppermint prezentuje kampanię dla marki Heinz
Agencja Peppermint przygotowała kampanię reklamową dla marki Heinz, pod tytułem "Powiedz tak na smak". Kampania ma zachęcać odbiorców do odkrycia różnorodnych smaków produktów marki Heinz.
02.05.24, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w zespole Peppermint powered by Quad
Siedem osób dołączyło do działów Kreacji oraz Client Service i New Business w Peppermint: Są to Magda Krejpcio, Michał Chruściel, Sara Szymiec, Ewa Szatybełko, Ewa Zwonarz, Zuzanna Szczukowska i Emilia Szatkowska.
21.03.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Krzemińska awansuje w Peppermint powered by Quad
Marta Krzemińska dotychczasowa Group Account Manager awansowała na stanowisko Head of Client Service w agencji Peppermint. Z firmą związana jest od 2019 r.
12.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Peppermint wygrywa przetarg marki Heinz
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja Peppermint przejęła kluczową rolę lokalnego partnera dla marki Heinz na lata 2024-2025.
06.09.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
Peppermint z kampanią kreatywną dla sieci Dealz
Kampania kreatywna dla sieci Dealz, należącej do Pepco Group, została przygotowana przez Agencję Peppermint. Głównym celem było opracowanie oryginalnego konceptu kreatywnego oraz produkcja wciągających spotów, które trafiają do odbiorców.
28.08.23, 20:48
| reklama & PR » informacje
Dealz startuje z pierwszą ogólnopolską, wielokanałową kampanią reklamową
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła ogólnopolską kampanię "Radość nie do ukrycia", która potrwa dziewięć tygodni i obejmie telewizję, radio, internet i social media.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
28.04.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Peppermint z kampanią dla Centrum Nauki Kopernik
Agencja Peppermint po raz drugi stworzyła identyfikację wizualną Pikniku Naukowego, wspólnej imprezy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik.
05.04.23, 11:20
| reklama & PR » ludzie
Natalia Szymczyk na czele nowego działu Influencer Marketingu w Peppermint
Natalia Szymczyk jako Head of Influencer Marketing w Peppermint, będzie odpowiadała za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych współprac i kampanii z influencerami we wszystkich kanałach komunikacji.
25.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz ❤️ food. Kampania marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
20.05.22, 19:33
| reklama & PR » informacje
Peppermint z kampanią dla Centrum Nauki Kopernik
Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię dla Centrum Nauki Kopernik w Warsawie. Współpraca agencji z organizatorami Pikniku Naukowego objęła stworzenie identyfikacji wizualnej Pikniku Naukowego oraz przygotowanie kreacji do kampanii promocyjnej.
21.01.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Peppermint powered by Quad wzmacnia zespół agencji
Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i Client Service Peppermint powered by Quad. Agencja inwestuje w rozwój kompetencji. W planach ma dalszy rozwój zespołu.
01.10.21, 21:01
| reklama & PR » informacje
Peppermint powered by Quad z projektem dla LEGO Canada
Agencja Peppermint rozszerza swoją współpracę z LEGO. Tym razem przygotowała broszury dla kanadyjskiego oddziału tej znanej marki.
24.02.21, 09:59
| reklama & PR » informacje
Tymbark Quiz od Peppermint powered by Quad
Agencja Peppermint odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie aktywacji digitalowej dla marki Tymbark. W ramach akcji marka zaprasza swoich odbiorców do sprawdzenia, jak dobrze znają swoich znajomych.
08.11.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nalewka Babuni z nowym designem od Peppermint
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za nowy design Nalewki Babuni (Henkell Freixenet Polska). 
30.10.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Niewypowiedziane dziękuję. Marka Grant’s z konkursem
Zespół agencji Peppermint powered by Quad odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowiedziane dziękuję” organizowanej przez Grant’s. 
08.10.20, 11:26
| reklama & PR » informacje
Wygraj Na Dżem Dobry. Łowicz rozda pieniądze w loterii
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz. 
15.06.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Peppermint pracuje dla marki Łowicz
Agencja Peppermint powered by Quad rozpoczęłą współpracę z marką Łowicz.
02.04.20, 22:15
| reklama & PR » informacje
First Minute. Agencja Peppermint powerde by Quad dla marki Flügger
Agencja Peppermint powerde by Quad odpowiada za kampanię „First Minute” marki Flügger.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.