28.09.22, 14:45
| reklama & PR » informacje
Wojciech Mann twarzą nowej kampanii OLX
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca w serwisie OLX. Twarzą działań marketingowych został Wojciech Mann, dziennikarz i prezenter muzyczny.
19.10.21, 09:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Internetowe porady Roberta Makłowicza. OLX przestrzega przed oszustwami w sieci
Rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna serwisu OLX. Głównym bohaterem spotów jest Robert Makłowicz, który będzie edukował odbiorców na temat zagrożeń czyhających w sieci. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Warsaw, a spot zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą Internet.
11.02.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX dekonspirują internetowych oszustów
„W internecie nie bądź głupi” - przestrzegają Janusz Chabior i Jan Frycz w nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. 
05.12.18, 16:00
| internet » informacje
Agenci nieruchomości ocenili serwisy ogłoszeniowe
Prawie połowa właścicieli i pracowników biur obrotu nieruchomościami twierdzi, że najwięcej klientów, którzy kupili nieruchomość, trafiło do nich z Otodom – wynika „Badania satysfakcji agentów ze współpracy z serwisami ogłoszeniowymi”, przeprowadzonego przez PBS. 
30.06.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Dział Reklamy OLX klientem Brand Support
Agencja Brand Support wygrała przetarg i rozpoczyna obsługę marketingową Działu Reklamy Grupy OLX.
05.06.17, 16:00
| internet » badania rynku
Gemius: 9,9 mln internautów odwiedza serwisy z ofertami pracy
Serwisy z ofertami pracy odwiedza 9,9 mln użytkowników sieci ─ to 40,8 proc. pełnoletnich internautów w kraju. Polacy zwykle zaglądają na nie w dni robocze (najchętniej w środy), nierzadko będąc właśnie w pracy. 
27.04.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
TOP 10 reklam wideo online w marcu. Gilette zwycięzcą
Które reklamy wideo online obejrzało w marcu najwięcej polskich internautów? Liderem w gronie TOP10 był spot Gillette, który wyświetlił się 3,2 mln osób. Swoją obecność w sieci mocno zaznaczyły także kreacje marek należących do Grupy OLX. Łącznie odnotowały one 20,5 mln odtworzeń.
10.06.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Rady nie od parady. T-raperzy znad Wisły powracają w kampanii OLX.pl
Uczyli historii,  streszczali lektury szkolne a teraz wyjaśniają, jak nie być w sieci świszczypałą. Kultowi T-raperzy nad Wisły w najnowszym teledysku wyliczają najważniejsze zasady bezpiecznego korzystania z serwisów ogłoszeniowych.
20.04.16, 12:30
| internet » informacje
Kampania OLX promująca kategorię praca już w TV
Rozpoczęła się kampania największego polskiego serwisu ogłoszeniowego. OLX.pl tym razem promuje swoją kategorię „Praca”.
07.09.15, 17:00
| internet » informacje
Rusza kampania OLX Nieruchomości
OLX.pl – największy w Polsce serwis ogłoszeniowy, rusza z nową kampanią „OLX Nieruchomości”. Przez cały wrzesień w telewizji i Internecie obejrzeć będzie można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
25.05.15, 00:00
| internet » informacje
OLX promuje kategorię praca
Ruszyła internetowa kampania serwisu ogłoszeniowego. Tym razem OLX.pl promuje swoją kategorię “Praca”.
16.10.14, 13:45
| internet » informacje
OLX.pl. Pół roku od rebrandingu
Sześć miesięcy temu (14 kwietnia 2014 r.), największy polski serwis ogłoszeniowy zmienił swoją nazwę, dołączając do 107 serwisów OLX na całym świecie. 
16.09.14, 13:02
| internet » informacje
Nowa kampania reklamowa serwisu OLX.pl
Największy w Polsce serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl startuje z kampanią reklamową o charakterze wizerunkowym.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.