25.11.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Żywiec w świątecznych wzorkach w zimowej komunikacji
Na półki sklepów trafiły piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada br. w telewizji pojawiła się również zimowa odsłona reklamy Żywca.
19.07.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Artegence obsłuży markę Żywiec w obszarze BTL. Agencja odpowiada za redesign serwisu Meskiegranie.pl
Od lipca br. agencja Artegence jest odpowiedzialna za kompleksową komunikację BTL marki Żywiec. Pod koniec czerwca ruszyła także kolejna edycja trasy koncertowej Męskie Granie – za zaprojektowanie i wdrożenie nowej wersji serwisu odpowiada także Artegence.
21.06.22, 12:07
| reklama & PR » informacje
Żabka współpracuje z marką Żywiec. Wkrótce spot reklamowy z Vito Bambino
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji przygotowano kreację marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. 
22.05.22, 19:00
| kultura » muzyka
Największa edycja Męskiego Grania 2022
Zbliża się największa edycja Męskiego Grania w historii. Na dwóch scenach wydarzenia sponsorowanego przez markę Żywiec wystąpi prawie 80 polskich artystów reprezentujących odmienne konwencje i style, w tym, m.in. BEDOES, Dawid Podsiadło, sanah, oraz Męskie Granie Orkiestra 2022, której skład ujawniony zostanie 31 maja br. Trasa zagra w ośmiu miastach.
29.04.22, 15:38
| reklama & PR » informacje
Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż – nowa kampania marki Żywiec
Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Pomóc w tym ma idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w spotach reklamowych, która brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż”.
28.04.22, 13:07
| telewizja / VOD » informacje
W Ż wygrywaj codziennie. Loteria marki Żywiec
Marka Żywiec organizuje kolejną loterię, w której codziennie do wygrania będzie 10 tys. zł oraz tysiące nagród, w tym podwójne bilety na finałowe koncerty Męskiego Grania w Żywcu.
24.04.22, 17:00
| kultura » muzyka
13 edycja Męskiego Grania. 16 koncertów w ośmiu miastach
Najpopularniejsza trasa koncertowa nad Wisłą powraca w nowej formule. W 2022 r. projekt sponsorowany przez markę Żywiec przybierze formę festiwalu odbywającego się przez dwa dni w ośmiu miastach Polski.
01.01.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Ugly Christmas Sweater. Zimowa edycja piwa Żywiec
Żywiec wprowadził właśnie na rynek limitowaną edycję puszek. Design opakowań nawiązuje do wzorów świątecznych swetrów. 
03.12.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Świąteczna zwrotka Ż w pięciu miastach
Po raz trzeci rozpoczęła się świąteczna akcja marki Żywiec promująca oddawanie butelek i recykling puszek. Specjalny bus, w którym bez paragonu będzie można oddać opakowania po piwie, do końca grudnia odwiedzi pięć miast w Polsce. Start trasy 1 grudnia w Żywcu.
01.08.21, 10:48
| reklama & PR » informacje
Znowu wieje wiatr. Żywiec Jasne Lekkie współpracuje z raperami
Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką Żywiec pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Utwór „Znowu wieje wiatr” oraz nakręcony do niego klip mają gloryfikować proste momenty, którymi można się delektować podczas wakacyjnych miesięcy.
30.06.21, 12:17
| kultura » muzyka
I Ciebie też, bardzo. Męskie Granie Orkiestra z nowym singlem
30 czerwca br. o godz. 12.00 zaprezentowana została premiera tegorocznego hymnu trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. „I Ciebie też, bardzo” zostało wykonane przez Męskie Granie Orkiestra 2021 w skladzie: Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło oraz Vito Bambino. 
28.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż. Nowa loteria marki Żywiec
Marka Żywiec po raz kolejny organizuje loterię, w której codziennie do wygrania jest 10 tys. zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie.
08.05.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma lekko? Właśnie Ż jest. Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec wprowadza na rynek nowy produkt – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Premierze produktu towarzyszy startująca kampania reklamowa.
03.04.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Żywiec Jasne Lekkie debiutuje na rynku
Marka Żywiec wprowadza na rynek sesyjny lager – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Premierze piwa towarzyszy wsparcie marketingowe.
18.03.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Ż się mnoży, kiedy się je dzieli. Żywiec z kampanią reklamową
W dobie pandemii Żywiec powraca z kampanią reklamową, która namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak przecież ważnymi w dzisiejszych czasach.
12.06.20, 14:58
| kultura » muzyka
Męskie Granie w okrojonej formule. Katarzyna Nosowska poprowadzi Studio Ż
Trasa Męskiego Grania ze względu na panującą epidemię koronawirusa, nie odbędzie się w tradycyjnej formie. Marka Żywiec, sponsor projektu, przygotowała jednak interaktywny format. Tradycyjnie też pojawi się singiel promujący projekt nagrany przez zupełnie nowy skład Męskie Granie Orkiestra.
31.05.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
W Ż codziennie do wygrania. 177 tys. nagród w loterii marki Żywiec
Trwa loteria marki Żywiec pod hasłem „W Ż codziennie do wygrania”. Każdego dnia jej uczestnicy mogą zdobyć 10 tys. zł, a dodatkowo do wygrania są nagrody rzeczowe i kody rabatowe. 
24.05.20, 15:36
| kultura » muzyka
Męskie Granie w zmienionej formule
Ze względu na panującą wciąż epidemię koronawirusa, organizatorzy podjęli decyzję o rezygnacji z trasy w standardowej formule. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia wraz z organizatorem trasy agencją Live, pracują nad zmianą formy projektu.
19.05.20, 12:27
| reklama & PR » informacje
TURURURU. Nowa reklama marki Żywiec
Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę emitowana jest od 18 maja br. w telewizji i w internecie.
12.04.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
W Ż trzymaj dystans? Specjalna kampania marki Żywiec
W dobie epidemii marka Żywiec postanowiła dodać konsumentom odrobinę otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Ze znanych z dawnych spotów scen powstał manifest „W Ż trzymaj dystans”, promujący zachowania, przypominające jak żyć odpowiedzialnie w dobie koronawirusa.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.