| reklama & PR » informacje
Latem dowozimy też w plener. Wakacyjna kampania Jush
Ruszyła letnia kampania Jush. Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
06.08.24, 22:41
| biznes i technologie » informacje
Grupa Żabka inwestuje na rumuńskim rynku convience. Powstały pierwsze sklepy Froo
W Bukareszcie powstało pięć placówek pod szyldem Froo. To nowa marka w ramach ekosystemu Grupy Żabka na rynku europejskim. Grupa w lutym br. połączyła siły z DRIM Daniel Distributie, przejmując większościowe udziały czołowej firmy z zakresu dystrybucji FMCG w Rumunii. 
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
31.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Worldwide z nową platformą komunikacyjną dla Żabka Jush
Agencja Publicis Worldwide zrealizowała nową kampanię odświeżonej platformy Żabka Jush. Obejmuje ona OOH, DOOH, digital, social media, radio oraz formaty niestandardowe. Kampania wystartowała na początku maja br. i potrwa do końca czerwca.
27.05.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Weź to na gorąco! Żabka promuje przekąski Prosto z Pieca
Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
25.05.24, 13:23
| biznes i technologie » informacje
Żabka uruchomi w tym roku ponad 140 sklepów sezonowych
W tym roku Żabka będzie miała ponad 140 sklepów sezonowych, czyli o blisko 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Pierwsze z nich zostały otwarte przed majówką.
05.04.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
#NANOrmalne, czyli jeszcze lepsze niż zwyczajne. Kampania digitalowa Żabki NANO
Żabka Nano ruszyła z kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka.
13.02.24, 11:58
| reklama & PR » informacje
#MasztojakwŻabce. Jarosław Kuźniar poprowadzi cykl podcastów z Ambasadorami Franczyzy
Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”. Do grona osób, które dbają o swój rozwój i chcą z innymi dzielić się wiedzą, jak prowadzić własny biznes, powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Część z ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar.
24.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
GONG została agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka
W wyniku przeprowadzonego procesu projektowego, agencja GONG została wybrana do obsługi strategiczno-kreatywnej marki Żabka.
26.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Uczta na wynos z sanah. Żabka wprowadza limitowaną ofertę produktów i wspiera ją nietypową kampanią
Żabka wprowadza do sprzedaży linię trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowaną we współpracy z artystką. Działania wpisują się W ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”.
17.10.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
Masz to jak… w Żabce! Sieć handlowa z kampanią o franczyzie
W październiku br. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji firma przygotowała kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pod hasłem „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe.
05.10.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
Galeria Plakatu AMS ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st Warszawa.
20.09.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion. Konkurs w sieci Żabka
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marek KitKat i Lion konkurs dedykowany dla sieci Żabka: „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”.
11.05.23, 00:16
Gdzie warto inwestować w biznes w modelu franczyzowym?
Istnieje wiele powodów, dla których jednym z najkorzystniejszych układów dla początkujących biznesmenów jest franczyza. W małym mieście wydaje się to szczególnie dogodnym rozwiązaniem. Dowiedz się, dlaczego tak jest już teraz!
26.04.23, 12:00
Franczyza a usługi gastronomiczne
Jaki biznes warto otworzyć w małym mieście? Ważny jest nie tylko asortyment dostępnych w nich towarów. Dobre sklepy franczyzy w małym mieście powinny bowiem także oferować usługi gastronomiczne. Pozwalają one na przyciągnięcie szerszej grupy klientów. TEKST SPONSOROWANY
26.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Żabka testuje system gospodarki obiegu zamkniętego w sklepach w Bydgoszczy
Od 26 stycznia br. w ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa” klienci sieci Żabka mają możliwość oddawania jednorazowych opakowań po napojach we wszystkich ponad 120 Żabkach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy. Opakowania można zwracać bezpośrednio u sprzedawców lub w EKOmatach.
16.11.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano
Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach autonomicznych Żabka Nano. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka. 
12.10.22, 15:10
| reklama & PR » informacje
Uwolnij swój czas. Żabka zmienia hasło pozycjonujące i rusza z kampanią
12 października br. Żabka ruszyła z nową kampanię w której pokazuje swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas.
11.08.22, 09:45
Płatność za pomocą karty podarunkowej Google Play
Karta podarunkowa Google Play to sposób na doładowanie konta i dokonywanie bezpiecznych zakupów. Jest to również świetny pomysł na prezent. Dowiedz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o tej formie płatności.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.